خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان و هیئت همراه با استاندار جدید سمنان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۲۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه رویکرد بسیج و سپاه در دو حوزه ی اقتصادی و اجتماعی است گفت : فعالیت های متعددی در این دو حوزه انجام می شود.
وی از برنامه ریزی طرح مدیریت محله محور در محلات کم برخوردار خبر داد و گفت : بخشی از فعالیت های سپاه در حوزه ی اجتماعی نیز محرومیت زدایی است که در غالب دو قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازندگی انجام می شود.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه استان سمنان جزء استان های برتر در حوزه ی خدمات سلامت است افزود : طرح خدمات سلامت هم در استان سمنان در حوزه ی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازندگی انجام می شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه در مجموعه ی سپاه در حوزه ی امنیتی اقدامات خوبی انجام شده است تصریح کرد : گشت بسیجی محله محور با رویکرد حضور شبانه ی بسیجیان هر محله در محله ی خودشان انجام می شود.
وی با بیان اینکه رویکرد سپاه مردم محوری است از تشکیل 70 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در استان سمنان خبر داد.
حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این دیدار با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به سمنان گفت : استان سمنان ظرفیت های خوبی دارد که هنوز بسیاری از ظرفیت های آن کشف نشده است.
وی با بیان اینکه مردم استان سمنان نقش مهمی در انقلاب داشتند گفت : مردم استان سمنان همیشه در جنگ و در دفاع مقدس در صحنه ها حضور پر رنگی داشتند.
حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه بسیج در هر میدانی که است حلال مشکلات است گفت : ظرفیت بسیج خوب ، پاک ، و کم هزینه است.
آشناگر استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت های خوبی دارد گفت : ما به دنبال کمتر کردن محدودیت ها در این استان هستیم.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با مردم ارتباط داردند افزود : ما به دنبال فراهم کردن سازوکار و برطرف کردن آسیب های اجتماعی در شهرهای استان هستیم.
استاندار سمنان در پایان گفت : استان سمنان استان امنی است که باید کمک شود این امنیت تداوم پیدا کند.

دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با استاندار سمنان

دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با استاندار سمنان

دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با استاندار سمنان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها