خبرهای داغ:
سردار ملک در سومین یادواره 21 شهید کوی آزادی گرگان:

نه دی روزبصیرت و میثاق باولایت است

سازمان حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان: نهم دی درتاریخ انقلاب ثبت شده است
کد خبر: ۹۰۹۵۱۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرتیپ دوم پاسدارعلی ملک شاهکویی مدیرکل سازمان حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان درسومین یادواره‌ی شهدای کوی آزادی گرگان گفت:نهم دی درتاریخ انقلاب ثبت شده است.
سردارملک افزود: روز نه دی روزبصیرت و میثاق باولایت است ودشمنان در سال ۸۸ با نقشه و برنامه ریزی به میدان آمدند، اما با بصیرت افزایی رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که رهبری فرمودند: باید همه هوشیار باشند، چون دشمن در سال ۹۷ تبلیغات رسانه‌ای کرد که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نمی‌گیرد، اما وقتی مردم در صحنه آمدند دشمن شاید نقشه را برای سال آینده کشیده باشد و بخواهد از بی تدبیری مسئولین تمام استفاده را بکند.
مدیرکل سازمان حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به نعمت امنیت در جمهوری اسلامی اذعان کرد: باید قدر این نعمت را که مدیون شهیدان هستیم به خوبی بدانیم و با هوشیاری و بصیرت نگذاریم خدشه‌ای به این امنیت وارد شود.
سردار ملک همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی را در طول سال‌های متمادی خود توانسته برای مردم ایران به ارمغان بیاورد گفت:استقلال سیاسی، قدرت بازدارندگی دفاعی، پیروزی در جبهه مقاومت، علوم فضا و نانو تکنولوژی و دستیابی به دیگر علوم همچون انرژی هسته‌ای در پرتو ایستادگی و استقلال و خودباوری بود که بوجود آمد و این از برکات انقلاب اسلامی است.
وی در پایان به جمع آوری وصیتنامه و آثار شهدا وهمچنین خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد.
خبرنگار افتخاری بسیج: امیر حسین پیری
خبرنگار افتخاری بسیج :امیر حسین پیری
خبرنگار افتخاری بسیج :امیر حسین پیری
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار