خبرهای داغ:
به همت پایگاه وحدت روستای علی آباد، صالح آباد،

کمک ۳۰ میلین تومانی گروه سفر‌های مهربانی به نیازمندان در شاهرود

گروه سفره‌های مهربانی پایگاه وحدت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) روستای علی آباد، صالح آباد شاهرود، در راستای کمک به نیازمندان تاکنون قریب به ۳۰ میلیون کمک جمع آوری و توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه سفره‌های مهربانی پایگاه وحدت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) روستای علی آباد، صالح آباد شاهرود در راستای کمک به نیازمندان منطقه قریب به ۳۰ میلیون تومان کمک جمع آوری و در قالب‌های مختلف توزیع کرد.
نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به عرصه‌های کمک رسانی این پایگاه اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به نیازمندان این پایگاه اقداماتی انجام داده که از آن جمله، تهیه جهزیه به مبلغ ۲۳ میلیون تومان، کمک هزینه تحصیلی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، خرید تنور جهت کارآفرینی ۵۰۰ هزار تومان، توزیع گوشت و نان به مبلغ ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، هزینه درمان ۲۴۰ هزار تومان است.
وی افزود: تهیه سبد غذایی به ارزش ۶ میلیون تومان برای ۲۲ خانواده این روستا‌ها و سرکشی از خانواده نیازمندان و دیدار با بیماران و پرداخت قبوض نیازمندان به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و تهیه کامپویتر برای دانش آموزان مدرسه به مبلغ ۲ میلیون ریال با همکاری خیرین بسیجی روستا‌ها انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار