مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز؛

ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از اهداف سبز پوشان سپاه است

به مناسبت ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان "امام حسین(ع)" که روز پاسدار نامگذاری شده است مراسمی جهت ارج نهادن به این روز مبارک در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۶۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز چهارشنبه بیست ویکم فروردین ماه به مناسبت ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان "امام حسین (ع) " که روز پاسدار نامگذاری شده است مراسمی جهت ارج نهادن به این روز مبارک در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و با اشاره به جایگاه معنوی وباارزش پاسدار در جامعه گفت: ایجاد انحرافات و موانع در مسیر پاسداران انقلاب جزء اهداف گسترده دشمنان است که لازمه برخورد با این فتنه‌ها و آگاهی هرچه بیشتر و استواری بر مسیر پاسداری از ارزش‌ها است.

شفیع خانی افزود: دشمن دیرینه انقلاب کبیر ایران اسلامی همچون آمریکا، با تروریست خواندن سبزپوشان سپاه پاسداران، تاثیر گذاری این نیروی مردمی را در منطقه به جهانیان نشان داد چرا که مانع برنامه ریزی‌های بلند مدتشان طی چند دهه اخیر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران با این اقدام آمریکا باید با همدلی، همفکری و تعاون کاری در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن همچنان نقش پررنگ خود را در منطقه حفظ کند چرا که ملت عزیزمان ایران حامی و همیار آن‌ها بوده و خواهند بود.

این مسئول در پایان با اشاره به امید مردم به سپاه تشریح کرد: پاسداران باید به عنوان الگویی حسنه در جامعه عمل کنند چرا که آمریکا، این دشمن قسم خورده ایران اسلامی هر روز با صرف هزینه‌های گزاف سعی در تقویت این دشمنی دارد و ملت‌های جهان بدانند ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از اهداف سبز پوشان سپاه بوده و در این بین حمایت از مظلومین و مستضعفین نیز مانع از پیشروی‌های نامشروع غرب در کشور‌های منطقه شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات