خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

لزوم تبیین و تشریح تفکر شهید مطهری در جامعه

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم تبیین و تشریح تفکر شهید مطهری در جامعه گفت: موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۸۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

لزوم تبیین و تشریح تفکر شهید مطهری در جامعهحجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهید مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج این هفته را فرصتی مناسب برای بصیرت افزایی و ترویج تعلیم تربیت دینی دانست و بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی است در راستای تبیین و تشریح تفکر شهید مطهری است تا جامعه را از اندیشه‌های خرافه و به دور از سیاق اسلامی دور کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین و تشریح تفکر شهید مطهری در جامعه، عنوان کرد: موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت‌ها و ظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فلسفه تشکیل عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز سپاه باید از یک جامعیت لازم برخوردار باشد به گونه ای که در بعد معرفتی و اعتقادی قوی و غنی، و در بعد دانش بصیرتی وسیاستی به دلیل شناخت جریان‌های موجود در جامعه و تفکرات انحرافی، شناخت کامل داشته باشد تا بتواند ماموریت اصلی خود که حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب است، به بهترین نحو انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در راستای بردن دل‌ها به سوی خداوند است، گفت: قرار است در این معاونت انسان سازی انجام شود.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه امسال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت در نظر گرفته شده است، افزود: هفته عقیدتی در بسیج از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه نیز در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور حجت الاسلام طیبی نیا، مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران در همدان خبر داد و بیان کرد: در این مراسم از اساتید و مربیان عقیدتی سپاه تجلیل خواهد شد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اعلام روز شمار هفته عقیدتی در بسیج تصریح کرد: روز پنج شنبه دوازدهم اردیبشهت ماه به عنوان اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در بسیج به عنوان «شهید مطهری؛ خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه دومین روز از این هفته با عنوان «شهید مطهری؛ ارتقاءبینش سیاسی احاد مردم» نامگذاری شده افزود: سومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در بسیح روز چهاردهم اردیبشهت نیز با عنوان «شهید مطهری؛ مدیریت جهادی و عزت ملی» نامگذاری شده است.

اسماعیل بیگی «شهید مطهری؛ ترویج معنویت و اخلاق در فضای عمومی» را عنوان چهارمین روز از هفته دانست و توضیح داد: پنجمین روز از این هفته با عنوان«شهید مطهری امید خوشبینانه به آینده» نامگذاری شده است.

وی با ابراز اینکه «شهید مطهری؛ عدالت و مبارزه با فساد» عنوان ششمین روز از هفته عقیدتی سیاسی در بسیج می باشد، یاداور شد: هجدهم اردیبهشت به عنوان اخرین روز از این هفته باعنوان «شهید مطهری؛ ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غرب» نامگذاری شده است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان سخنان خود با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج، یاداور شد: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای زنگ سپاس معلم توسط بسیج دانش آموزی، تقدیر و تجلیل از مربیان عقیدتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی تعلیم و تربیت در اسلام از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات