خبرهای داغ:
یادداشت/معبودی،مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین
حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین طی یادداشتی بر تبیین و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب توسط مردم شریف تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۷۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عح) استان قزوین در یادداشتی   بر تبیین و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد .

در این یادداشت می خوانیم:

بیانیه گام دوم ترسیم نقشه جامع و کاملی پس از چله انقلاب اسلامی و نگاهی به راه طی شده در طول 40 سال اول، جایی که ایستاده ایم و نیز نقطه مطلوبی که باید به آن برسیم را نمایان کرده است.


مقام معظم رهبری ابتدا عناصر کلیدی را در پیاده سازی نقشه ذکر شده یادآوری سپس حداقل 16 راهبرد را تبیین می نمایند.


اما عناصر کلیدی:
اول مردم: در حقیقت نقش اول را در تمامی ادوار انقلاب مردم برعهده داشتند و حضرت آقا مانند رهبر کبیر انقلاب (ره) اعتقاد عمیق و واقعی به مردم دارند و بارها و بارها بر ادامه حضور عملی و عینی مردم تاکید کرده اند به ویژه ملت ایران را مردمانی با همت بلند و اراده ای مستحکم می دانند.


ایشان در ابتدای بیانیه گام دوم می فرمایند: از میان ملت های زیر ستم کمتر ملتی به انقلاب همت می گمارند و در میان ملت هایی که به پا خواسته و انقلاب کرده اند ، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت رسانده و به جز تغییر حکومت ها ، آرمان های انقلاب را حفظ کرده باشند و اما انقلاب پر شکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است ، تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر گذاشته و در برابر همه وسوسه هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می رسند از کرامت خود و اصالت شعاریش صیانت کرده.


بیانیه گام دوم 22بهمن 97:
حال که صاحب اصلی انقلاب به همراه فراز و فرودهایش با مردم بوده و در هر عرصه ای نیاز به حضورشان بوده دریغ نکرده اند و بی چشم داشت همه دارائی های خویش را پای انقلاب ریختند و از انقلاب بمثابه فرزند بلکه عزیزتر پاسداری کردند، قطع و یقین حضور حقیقی و واقعی مردم ضرورت انکار ناپذیر بوده و هست و ادامه پر تلاطم و امیدبخش انقلاب اسلامی با مردم خواهد بود...


ادامه دارد...


علی معبودی تمای
27/01/98

ارسال نظرات
پر بیننده ها