خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم یک عنایت الهی است، گفت: مصادف شدن روزهای اوج انقلاب با ماه محرم در آذر ماه سال 57 شمسی یادآور مبارزه با ظلم و لبیک به «هل من ناصر امام حسین(ع)» بود که هر ساله شیعیان با آن تجدید پیمان می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

انقلاب اسلامی ایران یک عنایت الهی استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به نقش نصرت الهی در ایجاد و تدوام انقلاب اظهار داشت: از ابتدای شروع انقلاب تا امروز بدون شک امدادهای الهی با ملت ایران بوده است چراکه اگر امدادهای الهی نبود امروز ما در منطقه به عنوان یک قدرت و قطب به حساب نمی‌آمدیم.

وی افزود: اگر چنین نبود در مقابل قدرت‌های شیطانی توان ایستادن نداشتیم و در فتنه‌های پیچیده پیروز نبودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نمونه‌هایی از امدادهای الهی اظهار داشت: هجرت حضرت امام(ره) به فرانسه باعث شد به‌خاطرمخالفت‌های دولت بعث عراق از نجف به کویت بروند اما کویت هم با ورود ایشان مخالفت کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت:امام اصلاً به فکر سفر به فرانسه نبودند اما خدا الهام کرد و تصمیم گرفتند به فرانسه بروند چراکه امام(ره) در فرانسه مطالب خود را به کل دنیا رساندند آنچنان که ارتشبد فردوس هجرت امام(ره) به فرانسه را برای رژیم پهلوی دارای نتیجه عکس دانست بنابراین هجرت ایشان به فرانسه عنایت الهی بود.

شیرزادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم یک عنایت الهی است، گفت: مصادف شدن روزهای اوج انقلاب با ماه محرم در آذر ماه سال 57 شمسی یادآور مبارزه با ظلم و لبیک به «هل من ناصر امام حسین(ع)» بود که هر ساله شیعیان با آن تجدید پیمان می‌کنند.

وی ادامه داد: در شب اول محرم مردم به پشت بام‌ها رفته و شعار «الله اکبر» سردادند و یک کربلای حسینی علیه یزیدیان زمان آغاز شد و حکومت نظامی در آن شب‌ها شکسته شد و متصل به پیروزی انقلاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات