خبرهای داغ:

اهمیت تولید آثار هنری مرتبط با آسیب‌های اجتماعی توسط هنرمندان شاهرودی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت:: اگر همه اقشار جامعه احساس مسوولیت نمایند، درمواقع بروز حوادث، بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی خسارات مادی و معنوی کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۰۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
اهمیت تولید آثار هنری مرتبط با آسیب‌های اجتماعی توسط هنرمندان شاهرودیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود با بیان اینکه جامعه امروز برای حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند تولید آثار هنری است، بیان کرد: اگر همه اقشار جامعه احساس مسئولیت نمایند، درمواقع بروزحوادث، بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی، خسارات مادی و معنوی کاهش می‌یابد.
وی افزود: امیدواریم این رویه بین سایر ادارات نیز رایج شده و تعاملات به صورت متقابل انجام پذیرد تا شاهد پیشرفت و تعالی شهرستان و اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه‌های مشترک میان هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها گفت: خواست و همت مدیریت هلال احمر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعامل با دستگاه‌های متولی فرهنگی و طیف بزرگی از هنرمندان که عضو سازمان جوانان هلال احمر شاهرود هستند و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر جامعه که امیدواریم گام‌های بزرگی دراین حوزه برداریم.
اسماعیلی با اشاره به راه اندازی مجدد سینما هلال این شهرستان گفت: سینمای هلال احمر که حدود ٢٠ سال پیش به بخش خصوصی واگذار شده و سپس تعطیل شده بود، درسال جدیدآغاز به کار کرده است.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های این جمعیت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ابراز داشت: هنرمندان می‌توانند کمک خوبی برای کاهش آسیب اجتماعی داشته باشند و جمعیت هلال احمر آماده برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در پایگاه‌های هلال احمر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار