خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح شرایط سیاسی جهان و خاورمیانه بر لزوم آگاهی و بصیرت‌افزایی بسیجیان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۹۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸

لزوم آگاهی و بصیرت‌افزایی بسیجیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان همدان در محل سالن همایش‌های سد اکباتان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این دوره آموزشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تشریح شرایط سیاسی جهان و خاورمیانه بر لزوم آگاهی و بصیرت‌افزایی بسیجیان تأکید کرد.

سرهنگ احد امیری در ادامه توضیحاتی در خصوص شرح وظایف شورای پایگاه‌های بسیج ادارات بر اساس چارت مصوت سازمان بسیج ارائه کرد.

رییس شورای هماهنگی فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان همدان نیز در این دوره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران حضرت امام خمینی(ره) به اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج صنعت آب و برق استان آشنایی اعضای شورا با شرح وظایف خود است.

هاشم رازقی تصریح کرد: آشنایی با شرح وظایف واحد‌های پایگاه بسیج در پیشبرد اهداف و برنامه‌های بسیج نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان اولین شورای بسیج در کشور است که پس از ابلاغ از سوی مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو شکل گرفته است، افزود: اتحاد و همدلی بسیار خوبی در بین مدیران و کارکنان شرکت‌های آب و برق استان حاکم است و ما امیدواریم با همین همدلی و اتحاد بتوانیم برنامه‌های مفید و ارزشمندی را برای خانواده بزرگ صنعت آب و برق استان برگزار کنیم.

در ادامه این دوره نیز شیرزاد جمشیدی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و سعید میرزایی سامعی معاون برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به هفته صرفه‌جویی در مصرف، گزارشی از مقدار مصرف آب و برق استان، میزان ذخایر آبی و تمهیدات در نظر گرفته شده در راستای تأمین برق مورد نیاز و پیشگیری از هر گونه خاموشی ارائه کرده و بر لزوم استفاده صحیح از منابع انرژی آب و برق تأکید کردند.

فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان همدان در پایان با حضور در مرکز آموزش نظامی سیدالشهدا(ع) در کلاس سیمیلاتوری و تیراندازی با سلاح به شیوه لیزری شرکت کردند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات