فرمانده سپاه ناحیه زنجان از خدمات رسانی وفعالیت بیش از۲۰۰گروه جهادی در سطح شهرستان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

سرهنگ محسن سهندی درگفتگو باخبرگزاری بسیج بابیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی بسیج،حضور وخدمات رسانی در عرصه جهادی است،اظهار داشت:این فعالیت ها در عرصه فرهنگی،عمرانی،بهداشتی،اجتماعی،زیرساختی واعتقادی می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر۲۰۰گروه جهادی پایگاه محور در سطح شهرستان زنجان درحال فعالیت هستند،خاطرنشان کرد: اولویت فعالیت این گروه ها در چارچوب پایگاه وحوزه خود بوده تلاش براین است که در سال جاری بر تعداد گروه های جهادی افزوده شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان بابیان اینکه هدف از تشکیل وخدمات رسانی گروه های جهادی اعتلای بسیج است،تصریح کرد:در سال۹۷،گروه های جهادی عملکرد مطلوبی داشتند که احداث۳۰باب خانه محروم،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،اعزام تیم های فرهنگی خواهران وبرادران به روستاهای محروم وحضور در دهستان های محروم شهرستان از مهم ترین آن هاست.

 

وی از اجرای ۲۰پروژه آبرسانی در سطح شهرستان خبر داد وافزود:احداث پروژه آبرسانی به روستای میرجان با ظرفیت۷۰۰مترمکعب در حال تجهیز بوده وامسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

سهندی در پایان به معین بودن گروه های جهادی در روستاها اشاره کرد وگفت:این طرح در راستای فعالیت چندین ساله در یک منطقه محروم توسط گروه های جهادی اجرا شده وسبب ارتباط بهتر وبیشتر بین مردم وگروه های جهادی می شود.

 

ارسال نظرات