خبرهای داغ:
رئیس دامپزشکی اسدآباد خبر داد

انجام ۴۰۰ هزار واکسیناسیون دام در اسدآباد

رئیس دامپزشکی اسدآباد گفت: از ابتدای سال ۴۰۰ هزار واکسیناسیون دام، یک هزار و۵۰۰ بازدید و۵۰ مورد نمونه‌برداری در سطح شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

انجام ۴۰۰ هزار واکسیناسیون دام در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، عادی بصیری محمدپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال ۴۰۰ هزار واکسیناسیون دام، یک هزار و۵۰۰ بازدید و۵۰ مورد نمونه‌برداری در سطح شهرستان انجام شده که طی آن چهار مورد به مراجع قضایی معرفی و سه واحد نیز پلمب شده است.

وی تصریح کرد: به دامداران توصیه می‌کنیم در اولین فرصت، بیمه اجباری دام را انجام دهند چراکه۵۰ درصد این بیمه را دولت متقبل می‌شود و سود زیادی برای دامداران دارد.

رئیس دامپزشکی اسدآباد به انجام ۱۰۷مورد بازدید از اسب‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون حتی یک مورد مشمشه نیز در اسدآباد ملاحظه نشده است.

وی بیان کرد: به همشهریان این نوید را می‌دهیم با بازرسی‌های انجام شده قصابی‌های اسدآباد دارای کمترین مشکل هستند.

بصیری محمدپور در رابطه با عید قربان نیز گفت: در عید قربان چهار اکیپ به همراه چهار دامپزشک در خدمت همشهریان برای ارائه خدمات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل دام زنده و حتی نهاده‌های دامی مستلزم اخذ مجوز از دامپزشکی است، افزود: دامپزشکی اسدآباد در امر مبارزه با بیماری‌های دامی موفق بوده به طوری که با ارائه خدمات توانسته امنیت سلامت خوبی در دام‌های اسدآباد به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات