مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد :
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی گندمی مالمیری» با تاکید بر حفظ حرمت امام حسین (ع) در عزاداری ها، گفت: مردم و مسئول در ایام محرم و صفر مواظب سلایق معاند در عزاداری ها باشند.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۳۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی گندمی مالمیری» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع خبرنگاران بر تداوم این جلسات تاکید کرد و اظهار داشت: در قرآن سه بر گروه‌های تحریف کننده وای گفته شده است.
وی افزود: مرتبه اول وای بر خودشان بیان شده است و در مرحله دوم آمده است شکسته باد قلم‌هایی که تحریف را می‌نویسند و بار سوم گفته است وای بر پول‌هایی که از این راه کسب شده است.
حجت الاسلام و المسلمین گندمی با اشاره به بررسی انجام شده بر نوحه‌های هیئت‌های عزاداری در سال‌های قبل یادآور شد: برخی افراد دانسته یا نادانسته از فضای حسینیه‌ها بر عله نظام اسلامی بهره می‌بردند و گا‌ها تحریف را در دین ایجاد می‌کرد و صدا و سیما و فضای مجازی هم این موارد را منتشر می‌کرد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر حفظ حرمت عزاداری‌های امام حسین (ع) ادامه داد:، چون یزد با عزاداری هایش معروف است این موضوع باعث بهرمند شدن دیدگاه‌های معاند و حتی برخی از شبکه‌های برون مرزی شده بود که مشکلاتی را ایجاد کرده بود.
وی تاکید کرد: از سه ماه قبل کمیته‌ای ایجاد کرده ایم با حضور مسئولین از ادارات مختلف و چند نفری از شعرا استان نوحه‌های سال‌های گذشته بررسی شد و امسال اجازه این اتفاقات را نخواهیم داد.
حجت الاسلام و المسلمین گندمی با تاکید بر ایجاد بعد نظارتی بر فرهنگ محرم از مردم و مسئول خواهش کرد مواظب سلایق معاند با ارزش‌های اسلامی باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات