خبرهای داغ:

برگزاری طرح ابرار در چهارمحال و بختیاری

طرح ابرار با اقتدا به سیره خانوادگی حضرت علی علیه السلام و هدف حمایت از محرومان، یتیمان و آزادسازی زندانیان در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۰۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون فرهنگی هنری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: همزمان با اجرای طرح "رسم ابرار" در استان، با اقتدا به سیره خانوادگی امام علی علیه السلام، از سوم تا پنجم شهریور به همراه خانواده با گرفتن سه روز روزه، برای هر روز هزینه یک افطار خود را به مسکینان، یتیمان و آزادی زندانیان هدیه می کنیم.

عباس اسلامی افزود: این طرح با همکاری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، کمیته امداد حضرت امام(ره)، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: روز بیست و سوم ذی الحجه(سوم شهریور) مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر به مساکین می باشد که علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد به شماره کارت" 0412-5003-9979-6037" واریز نمایند.

وی گفت: روز بیست و چهارم ذی الحجه(چهارم شهریور) مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر به یتیمان است، که حساب کمیته امداد به شمار کارت" 9810-5002-9979-6037" در نظر گرفته شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: روز بیست و پنجم ذی الحجه(پنجم شهریور) نیز مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر جهت آزادسازی زندانیان می باشد که علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد به شماره کارت" 0115-5003-9979-6037" واریز نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار