نماینده ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفتگو با «بسیج»؛

قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) الگوی همه آزادگان جهان است / امربه معروف و نهی منکر، وظیفه ذاتی هر مسلمان

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم شهر گفت:قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) الگوی همه آزادگان جهان است.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام خلیل نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما امر به معروف و نهی از منکر را  وظیفه ذاتی هر مسلمان دانست و اظهار کرد : یکی از فروعات دین ما اقامه فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه می باشد که اجرای آن بر همه اقشار جامعه چه مسئول و چه مردم عادی واجب است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در ادامه افزود: واقعه کربلا در سال۶۱هجری مسیری را پیش روی همه آزادگان جهان قرار داد تا با چشم بصیرت ببیند رویارویی حق و باطل را .

حجت الاسلام خلیل نژاد ضمن اشاره به اشاعه تحریفات و شبهات در اصل عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : دشمنان اسلام لحظه ای ازضربه زدن به اسلام و انقلاب دریغ نمی کنند و حتی در واقعه کربلا و قبل از آن نیز این توطئه ها آغاز شده بود و سعی داشتند مسیر و فلسفه اصلی قیام عاشورا را منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم شهر با تاکید براینکه بسیاری از موفقیتها و پیروزیهای ملت ایران از پیروزی انقلاب اسلامی،دفاع مقدس تا پیشرفتهای تکنولوژی و نظامی و... با الگوبرداری از قیام عاشورا شکل گرفته است؛ خاطر نشان کرد : درس های عاشورا همواره پیش روی ما قرار دارد واین سندی از مظلومیت شیعه از ابتدا تا کنون در تاریخ اسلام است و رسالت انسانهای آزاد اندیش امروز این است که این مظلومیت را روشنگری کنند و حقانیت اسلام اصیل ناب محمدی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار