خدمت رسانی رایگان کامیونداران بیجاری زائران اربعین

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیجار از حرکت خودجوش کامیونداران و رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین این شهرستان برای خدمت رسانی رایگان به ائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۸۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن شفیعی اظهار داشت: هفت دستگاه کامیون متعلق به ناوگان حمل و نقل سنگین بیجار امروز جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و موکبداران به مهران اعزام شدند تا از این طریق وارد کشور عراق شده و به کربلای معلا عزیمت کنند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، استقرار موکب استان کردستان در شهر کریلا و لزوم انتقال و جابجایی وسایل و ملزومات موکب، رانندگان و کامیونداران بیجاری همچون سال‌های گذشته به صورت داوطلبانه آمادگی خود را جهت انجام این کار اعلام کردند.



مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیجار یادآور شد: امسال پنج دستگاه کامیون کشنده، یک دستگاه کامیون همچنین یک دستگاه کامیون یخچالدار از بیجار عازم مرز مهران شدند تا به شهر مقدس کربلا عزیمت کنند.


شفیعی اضافه کرد: پارسال نیز کامیون‌های شهرستان بیجار با حضور در موکب استان کردستان ارادت و دلدادگی خود را به ائمه اطهار علیه الاسلام نشان داده بودند همچنین در زمان وقوع سیل در استان‌های کرمانشاه و لرستان نیز چهار دستگاه کامیون به صورت داوطلبانه جهت خدمت رسانی به هموطنان در این مناطق حضور داشتند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات