خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

مردم در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند

امام جمعه اردستان گفت: شاهد برافراشته شدن پرچم حسینی در عاشورا و تاسوعا بودیم و این مهم به همت و ثمره تلاش همه مردم و مسئولان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن اشاره به آغاز دهه وقف گفت: دهه وقف برای چند منظور نامگذاری شده تا جایگاه عظیم وقف برای مردم گفته شود و مردم نسبت به جایگاه وقف اطلاعات کافی را دریافت کنند.

وی ضمن اشاره به شهادت امام حسن(ع)، امام رضا(ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در هفته آینده افزود: با توجه به روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) و وفات حضرت رسول(ص) هیئت‌های مذهبی شهرستان اردستان نسبت به برگزاری مراسم‌های مذکور اهتمام بورزند.

وی ابراز داشت: بناهای خیریه که از قبل به جا مانده همه از برکت وقف است و تا قیامت ثواب آن برای صاحبش می‌ماند در حالی که وقف میراث ملی و ذخیره آخرتی است برای کسانی که از مال خود گذشت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اردستان ضمن اشاره به روز کتابخوانی تصریح کرد: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است که جوانان باید از این عمر گران‌بهای خود برای مطالعه کتاب‌های مفید استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به روز روز ۱۳ آبان و سالروز شهادت شهید فهمیده و روز دانش آموز خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان جوان شهدای دانش‌آموز را الگوی خود قرار دهند تا در مسیر زندگی به عنوان فردی مفید واقع شوند.

دهشیری گفت: شاهد برافراشته شدن پرچم حسینی در عاشورا و تاسوعا بودیم و این مهم به همت و ثمره تلاش همه مردم و مسئولان انجام شد، لذا عده‌ای با به وجود آوردن هفته‌ها و دهه‌ها موجب وهن دین می شوند و با احساسات مردم بازی می‌کنند و بر همین اساس مردم باید در این زمینه‌ها هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار