ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج» خبر دارد:
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۴۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : با حضور متخصص اطفال، متخصص زنان، متخصص ارتوپدی، متخصص چشم، متخصص داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، کارشناسان پرستاری، کارشناس تغذیه، دارویار و کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده، بهداشت عمومی و ...، خدمات بهداشتی و ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشکان و دندانپزشکان حاضر در برنامه به ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد تا روز جمعه ۹۸/۰۸/۲۴ ارائه می گردد.

ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد برگزار شد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد تاکنون توانستیم نزدیک به ۱۲۷ نفر از ساکنین را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم که این خدمات تا روز آخر برنامه ادامه خواهد داشت.

دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه کارشناسان پرستاری و بهداشت و ماما هر کدام به مسائل مربوط در حوزه کاری پرستاری، بهداشت و مامایی و پزشکان و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنندگان می پردازند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده می شود.

ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد برگزار شد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد و ویژه ساکنین شریف این منطقه برگزار می گردد.

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان به مراجعه کنندگان آموزش های لازم درخصوص بهداشت محیط و بهداشت زنان و دیابت و فشارخون داده می شود.

وی تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشته و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در ماه های آینده می باشند.

ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد برگزار شد

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از دانشگاه علوم پزشکی البرز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری می کنند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها