خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دشمن کماکان به دنبال ایجاد تفرقه در ایران اسلامی است پس باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۶۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در همایش روحانیون اهل تشیع و تسنن با حضور مسوولین شهرستانی و ماموستاهای سطح شهرستان شاهین دژ  که در محل حسینیه امام خامنه‌ای ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ما هستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت بر لزوم تقویت تعامل بین پیروان مذاهب تاکید کرد و گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه و نفاق بین پیروان مذاهب در سطح کشور است و با تمام قوا در این زمینه تلاش می‌کند و به زعم خود بر این باور است که می‌تواند با این ترفند جامعه اسلامی را دچار تزلزل کند که این موضوع خیالی بیش نیست.

این مسوول اضافه کرد: با عنایات ویژه پروردگار و رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز شیعه و سنی دست در دست هم در تمام صحنه‌ها با قدرت دور از تصوری در حال حرکت هستند و هرگز به دشمن اجازه نخواهند داد که تفرقه‌افکنی کند.

امام جمعه شاهین‌دژ تعامل گسترده بین ماموستاها و روحانیون اهل تشیع در سطح شهرستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر قدر این تعامل بیشتر باشد دشمن احساس ضعف و ناتوانی خواهد کرد و نظر به این موضوع که ترکیب شاهین‌دژ متشکل از دو مذهب شیعه و سنی است، بر همین اساس بایست این تعامل‌ها و هم اندیشی‌ها روز به روز تقویت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات