فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد:

اجتماع عظیم ۱۰ هزار نفری بسیجیان در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای یکهزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج با محوریت پایگاه های مقاومت و مساجد زنجان از برگزاری اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ محسن سهندی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج و برنامه‌های این هفته در شهرستان زنجان اظهار کرد: بسبجیان در بحث سازندگی و محرومیت زدایی نقش آفرین هستند که نمونه بارز آن در حادثه سیل امسال بسیجیان در سه منطقه مشغول به خدمت شدند و ۱۴ خانه مسکونی ساخته و به خانواده‌ها تحویل دادند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه ۴۰ واحد مسکونی در زنجان آماده تحویل است، گفت: این واحد‌ها در حوادث اخیر تخریب شده بودند.

وی با بیان اینکه ۸ خانه در هفته بسیج تحویل خواهد شد، افزود: آبرسانی به ۲۵ روستا از دیگر اقدامات سازندگی بسیج است.

سهندی با یادآوری اینکه مشکل آبرسانی روستای میرجان در چهل سالگی بسیج حل می‌شود، گفت: بسیج در موضوعات امنیتی بسیج ورود پیدا کرد و به برکت ورود نیرو‌های بسیجی امنیت در زنجان دایر است و توده‌های مردم در راهپیمایی وحدت بخش به میدان آمدند.

وی به اجرای یکهزار عنوان برنامه با محوریت پایگاه‌های مقاومت و مساجد اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی عقیدتی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و اجتماع عظیم ۱۰ هزار نفری بسیجیان روز پنجم آذر ماه امسال در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور توده‌های مختلف بسیج اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل گردان‌های سایبری یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج است که ساختمان ویژه‌ای برای این منظور تجهیز شده که در این هفته افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول به تببین گام دوم انقلاب و سند تحولی که گفتمان آن با محوریت مساجد و پایگاه هلی مقاومت بسیج اجرا می‌شود، اشاره کرد و افزود: بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرده است و با تقسیم بندی این شهرستان به ۲۷ منطقه ۴۰ آسیب اجتماعی شناسایی شد و با اولویت هر محله یک آسیب ورود پیدا کردیم.
ارسال نظرات