خبرهای داغ:
استاندار همدان:

بسیج به مثابه یک کانون فرهنگ‎ساز است

استاندار همدان گفت: بررسی ویژگی‌ها و توانمندی‏های بسیج به مثابه یک کانون فرهنگ‎ساز ما را به بهره‎مندی هر چه بیشتر از آن رهنمون می‎شود و به سیاستگذاری‎ها و برنامه‎ریزی‏های ما در ارکان مختلف بسیج سمت و سوی خاصی می‌بخشد.
کد خبر: ۹۱۹۳۵۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

بسیج به مثابه یک کانون فرهنگ‎ساز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهرخی استاندار همدان به مناسبت هفته بسیج و برگزاری یادواره شهدای زن و ایثارگر استان همدان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) اگر در کشور نوای خوش بسیجی طنین‎انداز شود چنین کشوری در مقابل جهان‎خواران بیمه می‎شود. بررسی ویژگی‌ها و توانمندی‏های بسیج به مثابه یک کانون فرهنگ‎ساز ما را به بهره‎مندی هر چه بیشتر از آن رهنمون می‎شود و به سیاستگذاری‎ها و برنامه‎ریزی‏های ما در ارکان مختلف بسیج سمت و سوی خاصی می‌بخشد.

قرین شدن نام و مفهوم بسیج با باورهای ناب و اصیل اسلامی و عادات مثبت و رفتارهای انسانی همچون ایثار و از خودگذشتگی، تواضع و فروتنی، نوع دوستی و همیاری، مجاهدت و خستگی‌ناپذیرکه ویژگی بسیجیان محسوب می‎شود، این واقعیت را بدیهی می‌سازد که بسیج قادر است بهترین محیط و مناسب‎ترین بستر، کارآمدترین روش‎ها و برنامه‎ها را برای تعالی فردی و بالندگی شخصی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان فراهم کند.

بسیج در هر نقطه‎ای از جهان که ندای یاری برای رهایی از یوغ دشمنان بشریت شنیده شود با تدبیر، حکمت و عزت ایفای به رسالت انسانی خویش می‎پردازد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر بسیجی از خداوند سبحان توفیق روزافزون همه بسیجیان را در خدمت به آرمان‌‎های اسلامی امام راحل و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه سار منویات راهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت دارم.

ارادتمند شما سیدسعید شاهرخی استاندار همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات