خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

خدا هیچ چیز را به اندازه خدمت به مردم دوست ندارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیباترین چیزی که در این دنیا پیدا می‌شود خدمت به مردم و در خدمت مردم بودن و مردم را کمک کردن است و خدا هیچ چیز را به این اندازه دوست ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۰۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴

خدا هیچ چیز را به اندازه خدمت به مردم دوست نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حاجی‌بابایی در آئین تجلیل از بانوان خیّر استان همدان اظهار داشت: هر کسی نمی‌تواند خیّر باشد، اینکه کسی خیّر می‌شود هم ریشه و هم عنایت خدا را می‌خواهد که کسی را در جایگاهی قرار بدهد که بتواند انسان‌ها را برای زندگی بهتر کمک کند.

وی گفت: ممکن است شخصی با پول خیّر باشد و یا ممکن است مسئول باشد و زندگی خود را وقف مردم کند و چقدر بدبخت هستند افرادی که خدا به آنها توفیق خیّر بودن را نداده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر همه ما باهم اراده کنیم که هم آدمیت و هم خدمت به دیگران را دنبال کنیم هیچ بدبختی روی زمین نخواهد بود، اما بدبخت‌ترین مردم کسانی هستند که اگر به قدرت می‌رسند و دستشان به پول می‌رسد سعی می‌کنند دو لقمه بیشتر بخورند و خوشبخت‌ترین افراد کسانی هستند که به ازای هر لقمه‌ای که می‌خورند و هر قدرتی که در دستشان هست استفاده می‌کنند که دیگران بخندند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم بدانیم چقدر آدم هستیم، آدم بودن به این است که با گریه دیگران گریه کند و با شاد بودن دیگران بخندد و بدبخت‌ترین آدم‌ها افرادی هستند که می‌خندند ولی گریه دیگران را نمی‌بینند.

حاجی بابایی خطاب به بانوان خیّر تصریح کرد: شما نمونه‌ای از آدم‌های خوشبخت هستید که خدا به شما لطف کرده است باید به خود ببالید اما مغرور نباشید؛ خدا شما را دوست داشته و انتخاب کرده که خیّر باشید.

وی عنوان کرد: خدا فرمود هر کاری می‌کنید برای خود می‌کنید؛ خیّرین با خیر رساندن به مردم اتفاقات بد را از خود دور می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زیباترین چیزی که در این دنیا پیدا می‌شود خدمت به مردم و در خدمت مردم بودن و مردم را کمک کردن است و خدا هیچ چیز را به این اندازه دوست ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات