فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بروز و ظهور تفکر جهادی یکی از مهم‌‌ترین ارمغان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۰۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بروز و ظهور تفکر جهادی یکی از مهم‌ترین ارمغان‌‌های پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، به طوری که در جای جای میهن اسلامی و استان‌مان جوانانی با این روحیه و رویکرد در حال تلاش هستند.

 وی با اشاره به اینکه، به لحاظ تاریخی ضعف‌های ساختاری و کمبودهای بنیادین در مناطق مختلف کشور وجود دارد، که یادگار نامبارک طاغوت است، اضافه کرد: کشورمان به دلیل راهبرد ایادی استکبار جهانی مبنی بر عقب نگه داشتن ملت‌ها، با یک سری مشکلات ریشه‌ای مواجه است.

 این مسوول خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنگاه که روند تشدید تحریم‌های اقتصادی و تحمیل هشت سال جنگ آغاز شد، به وضعیت آسیب‌های گذشته دامن زد، بنابراین تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم گفتمان انقلاب اسلامی که بر اصول و ارزش‌های دینی و احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان مبتنی بود، را شاهد شدیم.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای انقلابی با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیات انقلابی در عین غلبه بر سیاست تحریم و فشار دشمن و پیامدهای زیان‌بار ناشی از تحمیل جنگ و شرایط نامناسب امنیتی ناشی از عملکردهای گروه‌های تروریستی، توانستند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

 وی ادامه داد: قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین، با عینیت‌بخشی به شعار «ما می‌توانیم» اثبات شد، که اوج آن را می‌توان در فعالیت‌های جهادی مردم و نیروهای جوان انقلابی در جهاد سازندگی از آغازین روزهای انقلاب و ایثارگری‌های رزمندگان در مقابله با تجاوز دشمن و دفع آن و در ادامه رساندن کشور به توان بازدارندگی دفاعی دید.

 انتهای پیام

ارسال نظرات