خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد و در دنیا به عنوان یک قطب مطرح می‌شود به برکت وجود شهدا است.
کد خبر: ۹۲۰۲۹۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

اگر امروز ایران در دنیا به عنوان یک قطب مطرح می‌شود به برکت شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی امشب در یادواره شهدای غواص لشگر انصارالحسین(ع)همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: به رسم عهدی که با بزرگان داریم  یادآوری و مرور می‌کنیم که اگر در این مجلس شهدا دعوت شدیم، بدانیم که باقیمانده‌های چه کسانی هستیم و قدر خود را بدانیم.

وی با بیان اینکه این شهدا شیعیان امیرالمؤمنین(ع) هستند، گفت: این شهدا با وجود سن کمی که دارند مرگ خود را در راه رضای خدا می‌دانند و ۸ سال جنگ جهانی تحمیلی بر ما را مدیریت کردند و کارهای بزرگی انجام دادند.

فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد و در دنیا به عنوان یک قطب مطرح می‌شود به برکت وجود شهدا است.

وی ادامه داد: کسانی که سیرابی از بیت المال ندارند و بیت‌الامال را بیت الحال می‌دانند، بدانند که این شهدا جان خود را در طبق اخلاص گداشتند که ما امروز راحت نفس بکشیم و حواسمان جمع باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: ما امروز برای سفره‌های مردم و به اسم راحتی مردم تن به ذلت ندهیم و خودمان را به شیطان نفروشیم.

وی بیان کرد: این شهدا دست از عزت خود برنداشتند و عقب‌نشینی نکردند و همچنان گوش به فرمان ولایت خود بودند.

فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: چند سالی است که شیطان بزرگ شروع کرده و در این روزها انواع و اقسام حیله‌ها را به کار برد تا مرم را به خیابان بکشاند تا بهره‌برداری خودشان را بکنند اما مردم با بصیرتی که دارند گوش به فرمان ولایت خود هستند.

وی گفت: در امتحانات بعدی و فردا نهم دی ماه با حضور خود مشت محکمی بر دهان اسکتبار بزنید.

موسوی با بیان اینکه برای انتخابات باید فرد اصلح را انتخاب کرد، تصریح کرد: شهدای ما در زمان جنگ، در زیر شکنجه دشمن و در زمان اسارت به ولایت پشت نکردند ما نیز باید کاری کنیم که در روز قیامت سرمان را پایین نیندازیم.

در ادامه سیدجعفر دعوتی از یادگاران دوران دفاع مقدس به بازخوانی عملیات کربلای ۴ پرداخت و از خانواده‌های شهدای دانشجو تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات