خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بزرگ‌ترین دستاورد داخلی 9دی پیوند مردم با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر فتنه‌ای می‌خواهد نظام سیاسی حاکمیتی را هدف قرار دهد اما در ۹ دی مردم همبستگی خود را با ولایت و حاکمیت پیوند زدند و پیوند خوردن مردم با حاکمیت به ویژه ولایت بزرگ‌ترین دستاورد داخلی این حماسه است.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

بزرگ‌ترین دستاورد داخلی 9دی  پیوند مردم با ولایت استحجت الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ و رویکرد غرب  اظهار داشت: نظر دشمن به براندازی بود یعنی در فتنه سال ۸۸  گروه‌های نامتجانب از جمله منافقین، سلطنت طلب‌ها، بهایی‌ها و وهابی‌ها در کنار هم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، صهیونیست‌ها و صعودی‌ها و متأسفانه برخی جریان رادیکال داخلی از جمله نخبگان رادیکالی بودند که در کنار هم قرار گرفتند، گفت: با تابلوی انتخابات و به بهانه تقلب که این در ظاهر بود مخرج مشترک همه آنها براندازی بود که بر اساس براندازی و تغییر ساختار نظام از اغتشاشات حمایت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: فتنه براساس جریان‌شناسی که دارد باید به عنوان عبرت باشد، ما باید شناخت واقعی از فتنه و از روش دشمن در فتنه گری و اهداف شومی که دنبال می‌کنند داشته باشیم.

وی ادامه داد: در فتنه سال ۹۸ نیز دیدیم که خلأهایی که در آن فتنه داشتند در فتنه آبان ماه پر کرده بودند هرچند به مقاصدشان نرسیدند اما این بار نسبت به سال ۸۸  دشمن سنجیده عمل کرده بود که باز هم شکست خورد؛ این از بابت عبرت است که ما روش دشمن را بشناسیم و شناخت روش دشمن از شناخت خود دشمن مهمتر است و اهمیت بالایی دارد.

علیی به بیان دستاوردهای فتنه سال ۸۸  پرداخت و ابراز داشت: هر فتنه‌ای می‌خواهد نظام سیاسی حاکمیتی را هدف قرار دهد اما در ۹  دی مردم همبستگی خود را با ولایت و حاکمیت پیوند زدند و پیوند خوردن مردم با حاکمیت به ویژه ولایت بزرگ‌ترین دستاورد داخلی این حماسه است.

وی ابراز داشت: ما شبیه همین دستاورد را در فتنه ۹۸ نیز دیدیم که مردم بصیر چگونه حضور یافتند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همبستگی خود را دوباره به نمایش گذاشتند و یک ۹ دی دیگری خلق کردند که تعظیم شعائر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص وظیفه مردم و مسئولین در این فتنه، بیان کرد: وظیفه مردم این است که هوشیار باشند و از رهبری تبعیت کنند و مسئولین نیز باید در عملکرد، موضع گیری و مجری‌گری خود به مردم خدمت کنند که مردم به بهانه اعتراض به خیابان نیایند، وقتی معترضین واقعی با اغتشاشگران مخلوط شوند کار سخت می‌شود باید قوای مجریه و مقننه تدبیری بیندیشند که مشکلات معیشتی مردم حل شود و برای دشمن بستر فراهم نشود که مردم به بهانه اعتراض معیشتی بیرون بروند.

وی با اشاره به اتفاقات آبان ماه و اینکه چه کنیم خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی یکی از نمادهای انقلاب و نظام ما است و در سال ۸۸  رهبری فرمودند «ایام خداوند را باید به مردم متذکر شویم»؛ این از جمله شعائر است که باید بسیار باشکوه برگزار شود و لازم است مبنای فتنه سال ۸۸  و ۹۸  تطبیق داده شود و برای مردم تشریح شود که چه بسا این تشریح کردن مردم را آگاه می‌کند که در مقابل جنگ روانی، امنیتی و سیاسی دشمن مرعوب نشوند.

علیی تصریح کرد: نکوداشت این حماسه موجب می‌شود افکار عمومی بیدار شود و مردم به سطح بالایی از آگاهی برسند که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم و در عرصه داخلی و خارجی وقتی مردم برای این حماسه جمع می‌شوند با تبیین فتنه و کید دشمنان موجب ایجاد انسجام ملی شد تا دشمنان مأیوس شوند.

وی با بیان اینکه این انقلاب از زمان ظهورش همواره از سوی دشمنان با فتنه‌هایی مواجه بوده و هست و تا زمانی که ما براساس آموزه‌های اسلام ناب هستیم این فتنه‌ها ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این فتنه‌ها موجب عبرت ما است همچنین موجب شناخت ما از دشمن می‌شود؛ باید نگاه واقع بینانه‌ای نسبت به دشمن داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: نقطه مشترک همه فتنه‌ها و اساس آن زدن اسلام و رکن حاکمیت اسلام، ولایت است و روی این موضوع کار می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد: فتنه‌ها از دوران صدر اسلام تا فتنه‌های اخیر استکبار جهانی با محوریت آمریکا و صهیونیست‌ها و سعودی‌ها وجود دارد و همه در زدن حاکمیت الهی هستند؛ بنابراین ما هرچه شناخت خود را نسبت به ارکان حکومتی اسلام که نظام ولایی است بیشتر کنیم، می‌توانیم در مقابل فتنه‌ها و فتنه‌های دیگر مقاومت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات