خبرهای داغ:
مسئول موسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه همواره التزام عملی و بصیرت چراغ راه مردم در جریان فتنه‌ها است، افزود: التزام عملی، چون عباس بن علی(ع) بی چون و چرا و همیشه در رکاب امام خود بودن است.
کد خبر: ۹۲۰۳۱۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

التزام عملی و بصیرت چراغ راه مردم در جریان فتنه‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در گرامیداشت سالروز ۹ دی در شهرستان نهاوند اظهار داشت: ۹ دی حماسه‌ای محیرالعقول بود و همه فهمیدند رابطه امام(ره) با امت یک رابطه حاکم و محکوم نیست و این ارتباط ریشه در جان و اعتقاد مردم دارد و مردم حاضرند در پای ولی امرشان از همه چیزشان بگذرند.

وی گفت: فتنه در لغت به معنی آزمون است و این فتنه‌ها برای تربیت و رشد انسان است و عیار مردم را بالا می‌برد، کارکرد دیگر این فتنه شناخت حق از باطل و شناخت انقلابی از غیر انقلابی است.

مسئول موسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه همواره التزام عملی و بصیرت چراغ راه مردم در جریان فتنه‌ها است، افزود: التزام عملی، چون عباس بن علی(ع)  بی چون و چرا و همیشه در رکاب امام خود بودن است.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ کسانی در التزام به ولایت فقیه مردود شدند که سابقه طولانی در انقلاب داشتند و سال‌ها در مقام‌ها و مسئولیت‎های مختلف در این نظام بوده‌اند.

جوشقانیان با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب گفت: اگر این بصیرت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نبود در جریان فتنه ۸۸ و حتی در آشوب‌های اخیر ضربات سخت‌تری متحمل می‌شدیم.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی معیارهای حق را بشناسیم، اولا معرفت داشته باشیم و پس از آن شاخص‌های تشخیص حق و باطل را بدانیم، ابراز داشت: پشت پرده آشوب‌های اخیر مثلث شوم عبری عربی و آمریکایی بود که می‌خواستند با نفوذ در مردم آنان را به دست خود به کام مرگ بکشانند.

مسئول موسسه تفحص شهدا با اشاره به اینکه دروغ بزرگ‌ترین حربه است که ایمان جوانان و مردم را نشانه رفته است، ادامه داد: نقطه قوت ما انقلابی‌گری است نه نقطه ضعف ما، باید بدانیم که هر زمان با سیاست سازش پیش رفتیم شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه فتنه باورها را بهم می‌ریزد و اعتقادات را استحاله می‌کند با اشاره به وجود دو نگاه در کشور گفت: نگاه اول آنکه باید هضم در غرب شویم و آنچه بر ما دیکته می‌کنند تمام و کمال عمل کنیم و ژاپن اسلامی را تشکیل دهیم و این نگاه طرفدادان زیادی هم دارد و اینها همان‌هایی هستند که در گردنه‎ها بار بر دوش نظام هستند اما نگاه دیگر می‌گوید منهای نظام سلطه و با اتکا به درون و لطف خدا می‌توانیم قله‌ها را فتح کنیم همچون موشکی و نانو و ....

جوشقانیان با بیان اینکه در فتنه‌ها باید گوش بر فرمان ولی فقیه داشت، با اشاره به انتخابات ۲ اسفند گفت: مردم در ۲ اسفند به آنانی رأی دهند که شاخص‌های مورد نظر رهبری را دارند.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ این که روزهای اول هزاران نفر در راهپیمایی‌ها بودند علتش عدم بصیرت بود اما با گذشت زمان و بالا رفتن بصیرت و شناخت مردم جمعیت روز به روز کمتر شد تا در نهایت فتنه کور شد.

مسئول موسسه تفحص شهدا با اشاره به اینکه در آشوب اخیر مردم به طور تمام و کمال ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند، افزود: مردم در ۹ دی خود را به اثبات رساندند اما در مقابل مسئولین چه کردند؟ آیا این شیوه مدیریت حق مردم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات