خبرهای داغ:
نماینده طلاب همدانی در قم با بیان اینکه ناامیدی فرهنگ سازی دشمن است، ابراز داشت: جوانان باید بیدار باشند، امروز اختلاف‌افکنی در بین مسئولین، جناح راست و چپ درست کردن، نظر دشمن است؛ همه ما در زیر یک خیمه هستیم.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

ناامیدی فرهنگ سازی دشمن است/ ۹ دی احیای انقلاب بزرگ اسلامی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور مردم شهیدپرور و مسئولین در میدان امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدا را گرامی می‌داریم که بر بام بانک ملی پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

وی با بیان اینکه امروز بعد از ما این نسل هم از همان موضعی که آن روز در سال ۵۷ از کلام آیت اله شهید مدنی خط گرفته می‌شد و سینه به سینه رزمندگان در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و امروز همین عَلم بصیرت و پایداری و ایستادگی در مقابل توطئه‌ها و غائله‌ها و فتنه‌های دشمن را رهبری می‌کنند.

نماینده طلاب همدانی در قم ابراز داشت: اگر بخواهیم پرونده 9 دی ۸۸ را بازبینی کنیم باید یک عقب‌گردی به پرونده‌های شومی که فتنه‌گران، منافقین، احزاب و گروه‌هایی که از روز اول پیدایش انقلاب ما با تجزیه‌طلبی با شعارهای اختلاف مذهبی، قومی و فرهنگی به راه انداختند را مطالعه کنیم آنها بعد از رحلت امام(ره) باور نداشتند ناخدای کشتی این انقلاب و شاگرد برجسته مکتب جهادی، فقهی، تفسیری و علمی حضرت روح اله این کشتی انقلاب را این گونه با صلابت از صخره‌ها و بحران‌ها و گرداب‌ها به ساحل امن و پیروزی هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: آنها برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کردند یک دهه بعد از ارتحال امام(ره) این نظام برانداز می‌شود و از این نظام خبری نیست؛ بنابراین توطئه ۱۸ تیر ۷۸ با همین مطلب رقم خورد و دشمن به میدان آمد اما دیدند این شخصیتی که مؤید عندالله است این فقیه عالیقدری که مراجع به عظمت علمی او اقرار می‌کنند تدبیر حقیقی او، رهبری‌های راهبردی‌های او دشمنان را در هاله‌ای از کیش و مات قرار داده است، با صلابت، پیشوایی و امامت این انقلاب را ادامه می‌دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر بنگریم کودتای مخملی، توطئه و فتنه، سه محور داشت یک محور آن محور فکری بود که این جریان فکری که به آن سوی مرزها متصل میشود و مطالبی که از اتاق فکر صهیونیست نشأت می‌گیرد، آنها نشستند و مانند اوکراین، گرجستان و صربستان فکر می‌کردند با کودتای مخملی و رنگی، فرقه سبزپوشی را به راه بیندازند و با شعارهای دروغین این براندازی صورت گیرد گرچه در ابتدا آنها به صفوف مردم نفوذ کردند اما نتوانستند کاری از پیش برند.

وی بیان کرد: فتنه ۹ دی با کلید دروغ تقلب آغاز به کار کرد، فتنه ۹دی از حلقوم خواص بی‌بصیرتی در جامعه منتشر شد که اگر تاریخ اسلام را مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که چرا بین صحابه رسول اعظم اسلام(ص) مراتب مختلفی وجود دارد چرا در کنار علی(ع) عمار است، بعد می‌فهمیم به این ابرمرد که فکر جهانی او این علم الهی او وصایت از پیامبر او، او را خانه‌نشین می‌کند و خوارجی به فرمان و حکومت او قد علم می‌کنند واین گونه دست و پای حرکت بنیادین و تأثیرگذار مولا را به زعم خود می‌گیرند بنابراین فتنه ۹دی فتنه‌ای بود برای تجزیه کشور ایران که را در رأس حرکت‌های مطالعاتی بنیاد موسسات آمریکا طرح‌ریزی شده بود.

رضوی به بیان محور دوم فتنه پرداخت و عنوان کرد: محور دوم فتنه محور رسانه‌ای بود، لشکر سایبری دشمن مشغول شد کشته‌سازی کردند، دروغ پردازی کردند، شایعه پردازی افکندند و شبهه‌سازی کردند، آنها چند چیز را منظور کار خود قرار داده بودند تا مردم را نسبت به نظام مأیوس کنند.

وی ادامه داد: امروز مردم در رأس عملیات دشمن هستند چراکه می‌خواهند ما را از نظام، رهبری و مسئولین کشور مأیوس کنند، دشمن نمی‌خواهد ما تمایز بین مسئول بابصیرت و مسئول بی بصیرت و خواص با بصیرت و خواص بی بصیرت داشته باشیم.

نماینده طلاب همدانی در قم با بیان اینکه ناامیدی فرهنگ سازی دشمن است، ابراز داشت: جوانان باید بیدار باشند، امروز اختلاف‌افکنی در بین مسئولین، جناح راست و چپ درست کردن، نظر دشمن است؛ همه ما در زیر یک خیمه هستیم.

وی تصریح کرد: ۹ دی منادی وحدت بین امت انقلاب و دست در دست هم فشردن و سینه سپر کردن و انسجام ملی در مقابل دشمن خارجی است.

رضوی عنوان کرد: آنها می‌خواهند ما را ناامید کنند و با دامن زدن به این شایعات مسئولین را از چشم مردم و بین مردم و مسئولین فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه آنها امروز عمود خیمه اصلی این نظام یعنی ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند و از فرقه‌های بهایی و ضاله، سلطنت طلب‌ها و منافقین کمک گرفتند، افزود: ۹ دی فریادگر خواسته شهدایی است که بگوید اگر ما رفتیم در کوه‌های سربه فلک کشیده غرب و در دشت تنیده در آتش گرمای جنوب جان دادیم و شعار ما از پشت خاکریزها خطاب به ابی عبداله(ع) این بود که با تو و برای تو هستیم، شما هم در مدافعه از انقلاب و نظام و ولایت و به پاس انقلابی که زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) است، بایستید.

نماینده طلاب همدانی در قم، تصریح کرد: همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد، در ۹ دی بعد از هتاکی‌هایی که شورشیان غارتگر، اراذل و اوباش که مردم صفوف خود را از آنها جدا کردند به عزاداری اباعبداله(ع) جسارت کردند، قرآن‌ها را به آتش کشیدند و به مساجد و حسینیه‌ها حمله‌ور شدند، به زنان محجبه و عزاداران دهن کجی کردند و عواطف مذهبی مردم و تعصب دینی مردم موجب شد دست غیبی خدا برای چندمین بار دل‌ها و قلب‌ها را نزدیک هم قرار دهد و صحنه‌ای خلق شود که اگر بگوییم در ۹ دی انقلاب بزرگ اسلامی ما احیا شد گزافه نگفتیم، ۹ دی موجب شد حیات انقلاب استمرار یابد.

وی با بیان اینکه آنها بدانند ایران، گرجستان و صربستان نیست، گفت: در این کشور بین مردم و مسئولین و رهبری یک گونه اطاعت‌پذیری، دلدادگی و حرکتی به سوی اهدافی است که تمدن اسلامی را در خاورمیانه رقم می‌زند.

رضوی افزود: اگر دشمن دیروز با دروغ تقلب در انتخابات با نفوذ در صفوف بعضی از گروه‌ها و جریان‌ها آنچه کرد که نباید انجام می‌شد و دستاوردی را برای ما داشت که بین مردم و مسئولین برای نظام یک علقه ایجاد شد، ممکن است دشمن در آینده با بعضی از مسائل دیگری به صحنه بیاید.

وی ادامه داد: اگر دشمن با شورش‌ها با اقتصاد و معیشت مشکل دارد مردم حق دارند که بدانند چرا در مسائل نظامی و علمی می‌درخشند و در این مانور اخیر ایران اسلامی با دو قدرت بزرگ روسیه و چین چشم غره به همین مطالبات امریکا و استکبار بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: برای مردم و مسئولین این مشخص شده است که تدبیر و پیش‌بینی رهبری این را اثبات کرد که ما از مذاکره با دشمن دروغگویی همچون آمریکا راه به جایی نمی‌بریم و نباید تسلیحات موشکی و نظامی خود را تقلیل دهیم و نادیده بگیریم امروز جواب زور با دشمن زور و در میدان جنگ است و دشمن بارها ما را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در روز گذشته به نیروهای بسیج حشدالشعبی عراق حمله‌ور شدند باید بدانند ایران با همه جا تفاوت دارد ایران پر از بسیجی است و این حقیقتی است که امام (ره) بنیانگذار این نظام مقدس بودند که ارتش 20 میلیونی بسیج را پیش بینی کرد که باصلابت در مقابل دشمن می‌ایستد و پشتیبانی می‎کنند و مردم فهیم ما نیز فورا فاصله می‌گیرند و خط خودشان را از خط کسانی که دل دشمن را شاد کردند و با چراغ سبز آمریکا و استکبار و عربستان در مقابل  فتنه‌انگیزی دشمن راه به جایی نبرد.

رضوی یادآور شد: امروز در هزار شهر ایران اجتماع ۹ دی این پیام را به عالم مخاطره می‌کند که ما را از جنگ و شهادت نترسانید ما شاگردان علی(ع) و دست پروده زینب(س) هستیم و چه افرادی در دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: روز ۹ دی تودهنی زدن به جریان‌های خارج از کشور بود و این روز را پاس می‌داریم که عنایت خالص در خطبه رهبری دل‌ها را در کنار هم و بااتحاد و انسجام قرار داد و بینی استکبار به خاک مالیده شد.

نماینده طلاب همدانی در قم با بیان اینکه به خواست خدا این انقلاب واکسینه است، تصریح کرد: مردم با اطاعت پذیری از امام و مرجع خود، رهبر معظم انقلاب نشان دادند اگر دشمنان بخواهند انسجام و وحدت ما را برهم بزنند و فاصله ایجاد کنند در مقابل آنها خواهند ایستاد.

در ادامه محمدپارسا شهبازیان و محمدرضا شکری، نوجوانان همدانی، تابلوی ۹دی را به نماینده ولی فقیه تقدیم کردند که به رهبری بدهند و در پایان بیانیه 9 دی ۹۸  قرائت شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات