خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص حق و حقیقت در فتنه‌ها است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص حق و حقیقت در فتنه‌ها است، گفت: در فتنه‌ها تکلیف همه ما بر این است پشت رهبر و امام جامعه حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۸۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص حق و حقیقت در فتنه‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمد هادی ظهیری در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: روز 9 دی همچون سکه دو رو دارد، یک روی آن فتنه و خسارت‌هایی است که فتنه‌گران به بهانه‌های واهی بر کشور تحمیل کردند و روی دیگر آن تجلی میثاق امت با ولایت و همچنین بصیرت، همبستگی و وحدت آحاد ملت است. 

وی بیان کرد: همواره در طول تاریخ مقابل مسیری که انبیاء، برای برپایی تفکر توحیدی در جامعه دنبال می‌کردند دشمنانی بودند و می‌خواستند جلوی این مسیر تاریخ‌ساز را بگیرند، دشمنان در کتاب‌های خود خوانده بودند که بعثت در شبه جزیره عربستان رخ خواهد داد و می‌دانستند دینی که با بعثت خواهد آمد، دینی هست که حکومت عدالت جهانی را بر پا خواهد بود بنابراین در صدد بودند آن را در نطفه خفه کنند اما از آنجایی که اراده الهی بر استقرار آن بنا شده بود، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: این مسیر با فراز و فرودهایی که داشت اکنون به دست ما رسیده و پرچمدار و طلایه‌دار اسلام راستین در جهان ایران اسلامی است، از این رو مستکبران عالم این را بر نمی‌تابند چراکه با تعالیم این دین، جایگاه آنها زیر سوال خواهد رفت بنابراین طبیعی است انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها را بر مردم شریف ایران تحمیل کنند.

وی شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی را به شرایط صدر اسلام در جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: تفاوت جنگ احزاب با دیگر جنگ‌های پیامبر این بود که در این جنگ تمام جبهه کفر در مقابل اسلام صف کشیده بودند.

نظیری گفت: جریان کفر با لشکری ۲۴ هزار نفری مقابل لشکر 3 نفری اسلام قرار گرفته بودند و ترس و وحشت بزرگی در جامعه مسلمین ایجاد کرده بودند، یکی از گروه‌هایی که در میان لشکر اسلام وجود داشت گروهی بود که خود به نیروی دشمن تبدیل شده بودند و با فشارهایی که به پیامبر(ص) می‌آوردند خواهان تسلیم شدن در برابر کفر بودند، اکنون نیز در جامعه ما چنین افرادی وجود دارند؛ بعضاً نیز در راس هرم قدرت قرار گرفته‌اند و بیشتر در فتنه‌ها نمایان می‌شوند.

وی با بیان اینکه امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص حق و حقیقت در فتنه‌ها است، گفت: در فتنه‌ها تکلیف همه ما بر این است پشت رهبر و امام جامعه حرکت کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: در 9 دی 88 مردم با بصیرت خود این چنین عمل کردند و آن حماسه بزرگ را رقم زدند و همچنین در فتنه‌ها و حوادث اخیر نیز بار دیگر بصیرت بالای خود را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: عده‌ای که به نقش رهبری در خنثی‌سازی فتنه ماه‌های قبل اشکال وارد می‌کنند؛ باید بدانند  وقتی نخبگان جامعه حرکتی نمی‌کنند امام جامعه مجبوراست خود به میدان وارد شود و خود را برای سامان دادن به اوضاع هزینه کند.

ظهیری گفت: اگر به بیانات و رهنمودهای رهبری عمل کنیم از تمامی مشکلات عبور خواهیم کرد؛ مصداق بارز آن بیانیه گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب آن را به مثابه چراغ راهی برای آینده کشور ترسیم کرده‌اند که باید آن را خوب بخوانیم و بفهمیم و عمل کنیم.

وی عنوان کرد: در انتخابات مجلسی که پیش رو داریم ملاک انتخاب ما باید براساس این بیانیه باشد، فردی را باید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که ابتدا ولایتمدار بوده و در مرحله بعد دغدغه کار برای اسلام و مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار