فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم :

راه و پرچم سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت

سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی گفت: ایمان، توکل و توسل به اهل بیت(ع)، اعتقاد کامل به ولایت و امامت و سرباز ولایت بودن، تکلیف گرایی و اخلاق خوب سبب شد که این شخصیت امروز سردار دلها شود.
کد خبر: ۹۲۰۶۱۱۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش:سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی که در مصلی ولایت تفرش برگزار شد با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز یک سرباز متدین، انقلابی و شهادت طلب بود.

گنجعلی اظهار کرد: این سردار دلیر علاوه بر حضور در 8 سال دفاع مقدس و حضور در عملیاتهای مختلف در سالهای گذشته در جبهه مقاومت حضور مستمر و فعال داشته است.

 وی، دو راهکار «اقتصاد مقاومتی» و «مقاومت فعال» را از راهکارهای رهبر معظم انقلاب برای کشور دانست و افزود: شهید سلیمانی در میدان عمل به این دو راهکار حقیقت بخشیدند. امنیت امروز کشور و به عقب راندن دشمن از نزدیکی مرز ایران، ثمره تلاش و مجاهدت شهید سلیمانی است.

 فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم ادامه داد: داعش نیروهای تربیت شده آمریکا و از بزرگترین جبهه تکفیری در جهان اسلام بودند که نابودی این جبهه تکفیری از دستاوردهای حضور سلیمانی است که توانست بشریت و ملل مسلمان را از شر این غده سرطانی نجات دهد.

 گنجعلی با بیان این که گسترده شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در سایر کشورها از دستاوردهای دیگر سردار سلیمانی است، بیان کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی تنها متعلق به ایران نیست بلکه در عراق نیروی حشد الشعبی، در لبنان نیروهای حزب الله، در یمن نیروهای انصارالله، در سوریه نیروهای دفاع وطنی وجود دارد که این امر مدیون حضور حاج قاسم در این کشورها است.

 وی با اشاره به ویژگیهای شخصیتی سردار سلیمانی گفت: ایمان، توکل و توسل به اهل بیت(ع)، اعتقاد کامل به ولایت و امامت و سرباز ولایت بودن، تکلیف گرایی و اخلاق خوب سبب شد که این شخصیت امروز سردار دلها شود.

 همرزم سردار سلیمانی ادامه داد: مقاومت، جسارت و ایستادگی حاج قاسم سبب شد که آمریکا با خفت و خواری منطقه را ترک کند. امروز جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که توانسته آمریکا را از منطقه بیرون کند و از نفوذ آمریکا در منطقه بکاهد.

 گنجعلی با بیان این مطلب که دشمنی دشمنان با حق و خداوند تمام نشدنی است، یادآور شد: توکل، اطمینان به فضل الهی، توکل، اعتماد به قدرت الهی و استقامت و مقاومت سبب شکست ناپذیری قدرتها می شود.

 وی با تاکید بر این مطلب که راه و پرچم سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، گفت: دشمنان باید بدانند به پنهای جبهه مقاومت هزاران نفر حاج قاسمها سر  بلند کرده اند.

 فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم اضافه کرد: ریشه قدرت ایران، هسته ای نیست بلکه توکل، رهبری با بصیرت، ایثار و فداکاری است که می تواند جنگ ها را مدیریت کند.

 گنجعلی خاطر نشان کرد: همین ملت ایران با مجاهدت و ایثار در جنگ تحمیلی توانستند راه کربلا را باز کنند؛ در سالهای بعد از جنگ هم مدافعان حرم با همین مجاهدت و ایثار توانستند از حرم اهل بیت(ع) دفاع کنند. دشمنان باید بدانند با همین مجاهدت و ایثار پرچم قدس و حجاز را بالا خواهیم برد.

ارسال نظرات