به منظور آشنایی با توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود،

بازدید مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بازدید کردند
کد خبر: ۹۲۰۶۸۲۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان به همراه معاون حقوقی و املاک این اداره از امکانات و آزمایشگاه‌ها و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بازدید کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض خیر مقدم به هیأت حاضر در دانشگاه به بحث مسکن اساتید و کارکنان نیز اشاره کرد و خواستار مساعدت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان در واگذاری زمین مسکونی به کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی شد.
دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر به عنوان پیشنهادی جایگزین در نظر داشتن سهمی از طرح اقدام ملی مسکن به دانشگاهیان را به مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان پیشنهاد داد.
مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به رتبه علمی و پژوهشی خوب واحد شاهرود در قیاس با دانشگاه‌های دیگر سطح شهرستان اشاره کرد و قول مساعد داد که از همکاری‌ها و تفاهم نامه‌های مشترک بین دانشگاه و اداره کل راه و شهر سازی استان استقبال شود.
مهندس امیر عمیدی نظرات هیات رئیسه دانشگاه در زمینه مسکن را حائز اهمیت دانست و دستوراتی چند، در جهت پیگیری این امر صادر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار