خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و مدیرکل دادگستری همدان به نمایندگی از و فرمانده کل سپاه و رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل شهدای سانحه هوایی، این مصیبت را به آنان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۷۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

ابلاغ تسلیت فرمانده کل سپاه به خانواده‌های شهدای سانحه هواییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با حضور در منزل شهدای سانحه اخير هواپيماي اوكراين، ضمن تسلیت به خانواده‌های آنان، با اشاره به جلسه شب گذشته خود با سردار سلامی، اظهار داشت: امروز بنده از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران به منزل شما بزرگواران آمده‌ام تا عرض تسلیت ایشان را خدمت شما عرض کنم.

وی با تاکید بر اینکه از دست دادن عزیزان غم بسیار بزرگی است، ابراز داشت: بنده به عنوان یک خانواده شهید، در غم خود شریک بدانید، البته شرایط در زمان جنگ متفاوت با امروز بود و پذیرش این اتفاقات بسیار سخت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان ادامه داد: پس از شهادت سردار «سلیمانی» و تهدیدهای دولت آمریکا، کشور در شرایط بسیار سختی قرار داشت و به همین دلیل چهارشنبه شب سطح آمادگی بالایی در کشور اعلام شد که باید هر گونه تحرک در فضا به صورت حساس رصد می‌شد، به طور قطع در چنین شرایطی کنترل کردن فضا کار بسیار سختی است، که متاسفانه با خطای انسانی این اتفاق ناراحت کننده رخ داد و شاهد شهادت فرزندان خود بودیم.

وی به سخنان سردار حاجی زاده اشاره کرد و گفت: پس از این حادثه، فرمانده هوا و فضای سپاه،  شخصا عذرخواهی کرد و تمام مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

مدیرکل دادگستری همدان نیز گفت: صبر بر این مصائب بسیار تاکید شده است و از موضوعاتی است که در روایات و سیره بزرگان بسیار دیده می‌شود.

محمدرضا عدالت‌خواه با بیان اینکه انسان ها در معرض آزمایش قرار دارند، تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند محاسبه عمر خودش را داشته باشد، اما آنچه در این لحظات مهم است، این است که همه ما داغدار این شهدا و این جوانان هستیم.

وی تصریح کرد: این اقدام و خطای انسانی نه تنها خانواده‌های این عزیزان را، بلکه همه ملت و مردم ما را داغدار کرد.

مدیرکل دادگستری همدان ضمن تقدیر از خانواده‌های این شهدا، ابراز داشت: بحمدالله مواضعی که خانواده‌های این عزیزان در  چند روز داشته‌اند، فرصتی را به افرادی که همیشه به دنبال سو استفاده هستند، نداده است و این وظیفه ما است که از شما تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات