فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس کردستان در خمین:

باید در داخل کشور پیوست‌های وحدت را تقویت کرد

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس:رمز اقتدار نظام اسلامی پیروی از ولایت فقیه است
کد خبر: ۹۲۰۸۵۵۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛بزرگداشت شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه یادگارحضرت امام  خمینی(ره) در شهرستان خمین باحضورمسئولین ومردم شهیدپرورشهرستان خمین برگزارگردید.

سردارعین‌الله نریمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس دراین مراسم گفت: هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با اقتدار ایران اسلامی را ندارد.
وی اظهار داشت: تهدیدهای بدخواهان نظام اسلامی در خارج از مرزها آسیبی به کشور وارد نمی‌کند و باید در داخل کشور پیوست‌های وحدت را تقویت کرد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس یادآور شد: درایت نیروهای سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق بار دیگر توانمندی ایران اسلامی را ثابت کرد.
سردار نریمانی گفت: شهادت شهید سپهبد سلیمانی نظام اسلامی را ولایی کرد و برای ادامه راه سردار سلیمانی باید ولایت‌مداری مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: آمریکا زمانی که در غزه و جنگ ۳۳ روزه شکست خورد از توطئه رفراندوم در عراق و جدایی کردستان از این کشور استفاده کرد و سردارسلیمانی بدون درگیری و با ۱۵۰ نیروی عراقی کردستان را به دولت مرکزی تحویل داد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس افزود: تشکیل گروه تروریستی داعش در سوریه نقشه دیگر استکبار جهانی در منطقه بود که از سوی شهیدسلیمانی بی اثر و این گروه تروریستی نابود شد.  
سردار نریمانی با تسلیت شهادت مسافران حادثه هواپیمای اکراینی و شهدای آیین تشییع شهید سلیمانی تاکید کرد: حادثه هواپیما عمدی نبود و همه باید بکوشند آلام این حادثه ترمیم شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار