خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: امروز جنگ رسانه‌ای از جنگ نظامی بیشتر تاثیر دارد، آمریکا در عین الاسد تحقیر شد و برای مقاومت با کشور ما وارد جنگ رسانه‌ای شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۷۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

آمریکا در عین الاسد تحقیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه موشک‌باران پایگاه آمریکا توسط سپاه پاسداران، شکستن هیمنه آمریکا در منطقه بود، اظهار داشت: امروز جنگ رسانه‌ای از جنگ نظامی بیشتر تاثیر دارد، آمریکا در عین الاسد تحقیر شد و برای مقاومت با کشور ما وارد جنگ رسانه‌ای شد.

وی افزود: در دو هفته گذشته شهید «سلیمانی» را از دست دادیم و مردم ما تجمع شکوهمندی برای این شهید برگزار کردند که قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان عنوان کرد: حادثه هواپیمای اوکراینی یک خطای انسانی بود که سردار «حاجی‌زاده» با شجاعت عذرخواهی کرد که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت پذیری دینی همین شجاعت سردار «حاجی‌زاده» است و باید دیگر مسوولان نیز عذرخواهی را یاد بگیرند، ادامه داد: مردم انتظار دارند اگر قصوری در این حادثه رخ داده پیگیری شود.

شعبانی موثقی گفت: تاخیر در بیان علت حادثه هواپیمای اوکراینی نگرانی‌هایی را در بین مردم به وجود آورد که دلیل آن شاید به خاطر تحقیقات بوده اما با این وجود انتظار داریم این موضوع برای مردم شفاف شود.

وی با بیان اینکه سه گروه در کشور ما به جنگ رسانه‌ای آمریکا علیه ما دامن زدند، افزود: گروه نخست برخی از هنرمندان بودند که با استعفای خود در زمین دشمن بازی کردند.

خطیب جمعه همدان اظهار داشت: گروه دوم کسانی هستند که به تعبیر خود به دنبال انتقام از سپاه بودند؛ آن‌ها بدانند در جنگ با داعش، سپاه، ارتش و نیروهای نظامی امنیت کشور را حفظ کردند.

وی عنوان کرد: اما گروه سوم برخی از مسوولان ارشد نظام هستند که باید شاکر این نعمت یعنی اتحاد مردم باشند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه کنایه زدن به شورای نگهبان، سپاه و حرف از مذاکره شبهاتی ایجاد می‌کند، ادامه داد: از مسوولان کشور انتظار داریم اتحادی که در بین مردم به وجود آمده را شاکر باشند.

وی گفت: وقتی ما در جنگ رسانه‌ای هستیم مسوولان نباید اقتدار کشور را زیر سوال ببرند.

امام جمعه همدان در ادامه تاکید کرد: شورای نگهبان باید به مُر قانون عمل کند و افرادی که صلاحیت ندارند را تایید نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان گفت: سنگر نماز جمعه را باید به یک پایگاه معرفتی امام شناسی تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام هادی نظیری افزود: مسوولان ما باید بدانند انقلاب ما محدود ایران نیست و نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی به فرماندهی امام زمان(عج) است.

وی اظهار داشت: مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مدیری را از اهداف نظام منصرف کند خیانتی بزرگ به جمهوری اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: باید آمریکا و استکبار را عصبانی و از فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای همه است و اگر می‌خواهیم به سر منزل مقصود برسیم باید از این مسیر عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات