خبرهای داغ:
مسئول دفتر‌ نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌ آذربایجان‌غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شخصیت و خدمات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به هیچ عنوان افسانه نیست.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: خدماتی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیات‌ با برکت‌شان به کشورمان ارائه دادند گرچه دور از ذهن است ولی با این همه واقعیت محض بود و شخصیت ایشان افسانه‌ای نیست.

وی افزود: کشورهای غربی برای تربیت نسل جدید راهی جز این ندارند که اسطوره‌های دروغین برای آنها خلق کنند ولی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ده ها شهید پرآوازه کشورمان به واسطه سلحشوری، شجاعت‌ و مردم‌داری‌شان در دل و ذهن مردم ماندگار شدند.

این مسوول به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد اشاره کرد و گفت: شکستن اقتدار و هیبت استکباری دولت جنایتکار آمریکا در پاسخ به مطالبات میلیون‌ها ایرانی غیرتمند توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامی ارزشمند بود.

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ اولین میوه و و ثمره خون یکی از پاک‌ترین فرماندهان سپاه که جوهر وجودی او و دیگر همرزمانش فدا شدن در پای ملتی است که ده‌ها سال برای حفظ استقلال خود هزینه می‌دهند، جهان را در بهت و حیرت فرو برده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم که در سابقه جنایتکارانه رژیم آمریکا 53 مورد حمله و لشکرکشی به گوشه و کنار دنیا بود، دنیا شاهد اقدام شجاعانه، مقتدرانه، مدبرانه و دقیق سپاه قهرمان بود.

سرایی با بیان اینکه، شیرینی این پیروزی بزرگ در کام ده‌ها میلیون ایرانی قهرمان همچنان وجود دارد، اضافه کرد: پس باید ملت ایران برای این دستاورد بزرگ بر خود ببالند.

 وی با اشاره به اینکه، مقام و جایگاه شهید و شهادت موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد؛ کفن شهید همان لباس‌های بهشتی است؛ اضافه کرد: در اهمیت جایگاه و مقام شهید همین بس که امیرالمومنین(ع) در محراب شهادت گفتند که «فزت و رب الکعبه» و این نشان می دهد که رستگاری در شهادت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات