معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام بابیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم با معرفی دستاوردهای نظام اسلامی است. گفت: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و نسل جوان برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۲۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، « محمد نوذری» ، در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی تبیین و نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی درصدد القای ناامیدی و یاس در جامعه هستند، یادآور شد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم با معرفی و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با تأکید بر اینکه نظام استکباری به دنبال ضربه زدن به هویت و ارکان نظام اسلامی است، یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری بهره  گرفته و در راستای ضربه زدن به امنیت در کشور و ایجاد تفرق و دو دستگی در جامعه تلاش می‌کنند.

 نوذری بابیان اینکه امروز هیچ کشوری در خاورمیانه مانند امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی را ندارد، ابراز کرد: این امنیت مرهون فداکاری و ازجان‌گذشتگی نیروهای مسلح کشور در رده‌های مختلف و در بخش‌های گوناگون است  و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در این امنیت پایدار در کشور دارد.

وی ابراز کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باید تلاش شود که با اجرای برنامه‌های فاخر و پرمحتوا در به‌منظور بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات لازم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی انجام شود، افزود: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم و به‌ویژه نسل جوان برگزار شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر با پرهیز از هرگونه موازی کاری، بر اساس شرح وظایف در جهت برنامه‌ریزی و برگزاری مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کنند و  فعالیت‌های کمیته‌ها رصد و حتماً ارزیابی خواهند شد.

 نوذری  با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: این اقدام جنایتکارانه آمریکا، حرکتی کور و ترور ناجوانمردانه  بود،  آن‌ها فکر می‌کردند که راه مقاومت با ترور سردار سلیمانی مسدود می‌شود اما تشییع میلیونی مردم از پیکرهای مطهر شهدای مقاومت، حماسه‌ای کم‌نظیر  ایجاد کرد و انسجام ملت را به نمایش گذاشت.

 وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری جرأت مقابله با آمریکا را نداشت، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا را شکست و با شلیک موشک به مواضع آمریکا در عراق، ابهت پوشالی نظام استکباری آمریکا را در هم شکست.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بابیان اینکه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به تقارن آن با اربعین شهادت سردار سلیمانی بسیار مهم است و به‌طورقطع شاهد حضور حماسی مردم و مشارکت حداکثری مردم در این مراسم خواهیم بود.

 نوذری در پایان با  اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مشارکت سیاسی و مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و  ضرورت دارد که همه دست‌اندرکاران و مسئولان زمینه‌های لازم را برای فراهم کردن حضور حماسی مردم در انتخابات فراهم کنند.

ارسال نظرات