در مراسمی با حضور معاونین فرماندار، فرمانده سپاه، مدیریت آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان بردسکن یک آموزشگاه دخترانه دوره اول و دوم در شهر بردسکن از ام السلمه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۹۹۶۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  مدیر آموزش و پرورش بردسکن دراین مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سربازی باصداقت و با دریایت و شهامت بود و قلب پاک سردار سلیمانی باعث شور و هیجان در قلوب تمام مردم شد.
 
غلامحسین غفوری عنوان کرد: سردار سلیمانی حافظ امنیت و پیام آور انسایت، مردانگی ، صداقت و ولایت مداری بود و نام سردار سلیمانی برای همیشه در دل ها باقی خواهد ماند.

در این مراسم نیز سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی؛ فرمانده سپاه بردسکن از حسن انتخاب تغییر نام این آموزشگاه از ام السلمه به سردار سلیمانی از مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت ومعاونین این آموزشگاه تقدیر کرد.

آموزشگاه دخترانه ام السلمه بردسکن در سال 1363 تاسیس شد که پس از 35 سال با توجه به درخواست مدیریت، معاونین و انجمن اولیای این آموزشگاه از ام السلمه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها