خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در جلسه برنامه ریزی ایام الله دهه فجر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شعار محوری ایام الله دهه فجر سال ۹۸ با عنوان انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت نامگذاری شده است و بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه دهه فجر در شهرستان اردستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۱۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در نشست ایام الله دهه فجر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شعار محوری ایام الله دهه فجر سال ۹۸ با عنوان انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت نامگذاری شده است.

وی افزود: بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه دهه فجر توسط ناحیه مقاومت سپاه اردستان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در سرتاسر شهرستان اردستان برنامه ریزی شده که به شکل مطلوب انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در محلات و مساجد شهرستان، نشست‌های بصیرتی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی و تصویر سازی مثبت از نظام جمهوری اسلامی و برجسته سازی گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت را خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: بر اساس روز شمار دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی شامل یادواره شهدا، فضاسازی و آذین بندی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان اردستان، مسابقات ورزشی و فرهنگی، رژه موتوری همراه با غبار روبی گلزار شهداء انجام می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: تقارن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی برنامه‌های ویژه ای خواهیم داشت که در راستای پاسداشت یاد این شهید در شب ۲۲ بهمن و بعد از مراسم یادبودی که برگزار می‌شود به جای نورافشانی مراسم روشن کردن شمع را توسط مردم و بسیجیان در میدان اصلی شهر خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تاکید کرد: برنامه‌های دیگری همچون گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری میز خدمت با حضور اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب در مهدهای قرآنی، برگزاری نمایشگاهای متنوع فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج و اجرای طرح‌های بسیج سازندگی از عناوین کلی برنامه‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها