خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: مردم باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات آینده مجلس مشارکت داشته باشند و با شناخت و آگاهی و مطالعه نمایندگانی انقلابی انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۰۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

مردم باید با بصیرت و آگاهی نمایندگانی انقلابی انتخاب کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم عزاداری به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج  قاسم سلیمانی» و همرزمانش  در روستای رباط زعفرانیه برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید «سلیمانی» اظهار داشت: نقش این شهید والامقام در برای از بین بردن داعش و آزاد کردن مردم سوریه و عراق بسیار مهم بود.

خرمی افزود: شهید «حاج قاسم سلیمانی» در بین مردم این کشورها جایگاه برجسته‌ای داشت.

وی در ادامه با تأکید بر بصیرت‌افزایی عنوان کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات آینده مجلس  مشارکت داشته باشند و با شناخت و آگاهی و مطالعه نمایندگانی انقلابی انتخاب کنند.

حجت الاسلام هاشمی روحانی روستا نیز در مورد خط و ادمه راه سردار «سلیمانی» و شناخت شخصیت این شهید والامقام و فداکاری‌هایی که ایشان برای مردم ایران منطقه در شناسایی دشمن انجام داده‌اند اشاره کرد.

وی با اشاره به سقوط هواپیما مسافربری نیز عنوان کرد: دشمنان داخلی نظام علیه کشور و رهبری شروع به ایجاد جنگ نرم و تفرقه‌افکنی کرده‌اند و می‌خواهند هرج و مرج و تنش‌هایی در کشور به وجود آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات