خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
فرمانده پایگاه شهدای دزج در گفت‌وگو با «بسیج»:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج از برگزاری چند برنامه ویژه به مناسبت ایام الله دهه فجر در روستای دزج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۱۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

 رحیم غزالی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهاقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دهه فجر را نماد وحدت ، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت : در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چراکه دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال ما را هدف قرار داده‌اند و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما می باشند.

غزالی  درباره برنامه های دهه فجر در روستای دزج بیان داشت : در طول دهه مبارک فجر برنامه هایی اجرا می شود  که از این برنامه ها می توان به  غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری نشست روشنگری  ، تجلیل از اعضای شورای پایگاه و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد .

فرمانده پایگاه شهدای دزج همچنین از اجرای تئاتر توسط بسیجیان هنرمند روستا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت : این هنرمندان بیش از 5 سال است که در سطح روستا و شهرستان اقدام به اجرای برنامه می کنند و با کمترین امکانات خنده را بر روی لب های مخاطبان جاری می کنند که نیازمند حمایت ویژه مسئولین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها