خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) خدام رضوی با خانواده شهیده «میترا احمدی» از شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۴۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

خدام رضوی با خانواده شهیده «احمدی» دیدار کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) خدام رضوی با خانواده شهید «میترا احمدی» از شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین دیدار و از آنان دلجویی کردند.

یکی از خادمین امام رضا(ع) در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت شهیده حادثه هواپیمایی گفت: جمع ما به نمایندگی از طرف آستان قدس رضوی خدمت خانواده محترم این شهیده برای تسلیت رسیده است.

سیدتقی سیدی طاهری با بیان اینکه زمان اعلام حادثه دلخراش هواپیمایی، آستان قدس رضوی در مشهد با حضور خادمین، مجاورین و زائرین حرم علی بن موسی الرضا(ع) مجلسی بزرگداشتی برای این عزیزان در حرم مطهر برگزار کرد، افزود: این حادثه برای همه ما غمبار و سنگین بود.

وی عنوان کرد: ما به عنوان خادمین زائرین علی بن موسی الرضا(ع) بر خود وظیفه دانستیم برای ابراز همدردی خدمت خانواده شهدا برسیم و تسلیت عرض کنیم.

خادم حرم امام رضا(ع) با اشاره به پرچم حرم گفت: پرچم حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) برای تبرک به این خانه و شادی روح این شهیده آورده شد.

وی ادامه داد: تمام مجموعه خادمین به نیابت این شهدا در حرم مطهر مراسم‌های دعای کمیل و دعای توسل برگزار کردند.

در پایان این دیدار به خانواده شهیده قول داده شد که در اولین مراسم غبارروبی حرم مطهر این خانواده نیز حضور داشته باشند؛ همچنین خانواده شهید از خادمین امام رضا(ع) خواستند که یک روز به عنوان خادم افتخاری در حرم خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات