مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: ما باید فرزندان خود را علوی و فاطمی تربیت کنیم و با الگوگیری از بزرگان خود این احکام را یاد بگیریم و ياد دهیم مبادا که به فراموشی سپرده شود و غرق در زرق وبرق دنیا شویم.
کد خبر: ۹۲۱۳۰۸۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

ما باید فرزندان خود را علوی و فاطمی تربیت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام مرتضی محمودی در نشست بصیرتی پایگاه زینبیه بهار که در حسینیه شهیدان ضرابی برگزار شد با اشاره به سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی اظهار داشت: مادران نقش به سزایی در  تربیت فرزندان دارند.

وی افزود: اجرای احکام و واجبات و ترک محرمات یکی از مهمترین اصول تربیتی خانواده‌ها است که اصل و اساس زندگی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: اگر والدین بر این احکام پایبند باشند و به آنها عمل کنند فرزندان نیز به تبعیت از آنها به احکام عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید فرزندان خود را علوی و فاطمی تربیت کنیم و با الگوگیری از بزرگان خود این احکام را یاد بگیریم و ياد دهیم مبادا که به فراموشی سپرده شود و غرق در زرق وبرق دنیا شویم.

محمودی ابراز داشت: ساده‌زیستی و پرهیز از چشم و هم چشمی یکی دیگر از راه‌های رواج دادن سبک زندگی اسلامی است و این خود یکی از آسیب‌های اجتماعی نیز محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها به خصوص خانم‌ها به آن گرفتار شده‌اند.

وی تصریح کرد: چشم و هم چشمی‌ها نه تنها در بیشتر مواقع باعث ایجاد اختلافات خانوادگی می‌شود بلکه زندگی را بر خود انسان تلخ می‌کند و دیگر از وضعیت موجود احساس رضایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات