خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف‌کننده و توزیع کننده طی سال جاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش‌رو برنامه دارند و در این میان برخی افراد نیز از روی غفلت با آنها همراهی می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی از آنهایی که گله مندی هایی دارند همسو با دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه حضور در انتخابات بسیار مهم است، افزود: دلسوزان نظام باید بدانند که دشمنان با تبلیغ گسترده درصدد کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند بنابراین  رسانه ها باید نسبت به امید آفرینی و ترغیب مردم به حضور در این رویداد تلاش کنند.

وی اضافه کرد: هر چند کمبودها و گلایه‌هایی وجود دارد اما نباید به اساس جمهوری اسلامی بی‌توجه بود بلکه باید با صف‌آرایی در برابر توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان نظام، زمینه را برای انتخاب فرد اصلح مهیا کرد.

سردار کامرانی صلح با بیان اینکه پلیس فتا جرائم انتخاباتی در فضای مجازی را پیگیری می‌کند، گفت: چنانچه داوطلبان و حامیان آنها اقدام به تبلیغ منفی علیه یکدیگر کنند پلیس آنها را شناسایی و به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در ادامه به بیان عملکرد ۱۰ ماهه انتظامی همدان پرداخت و گفت: ۸۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ۹۹ هزار فقره پرونده در حوزه‌‌های جرایم تشکیل شده است، اظهار داشت: ۵ هزار دوربین توسط مردم با همکاری پلیس نصب شده علاوه بر این ۵ هزار شبگرد، سرایدار و نگهبان محله ساماندهی شده و به حوزه امنیت کمک می‌کنند.

وی افزود: در راستای مبارزه با موادمخدر ۵.۵ تن انواع مواد مخدر ۱۰ ماهه امسال در این استان کشف و ضبط شده و علاوه بر این ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

سردار کامرانی صالح انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف‌کننده و توزیع کننده خرد را از دیگر اقدام های صورت گرفته در سال جاری برشمرد.

وی گفت: ۳۶ باند مهم سرقت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه منهدم شده و ۳۰۰ سارق حرفه‌ای برای چندمین بار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: با اجرای ۳۷۰ عملیات، ۳ هزار فعال در امر کالای قاچاق دستگیر شدند که ارزش کالاهای کشف شده ۲۰۷ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ فقره پرونده در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان تشکیل و ۲۷۴ متهم دستگیر شدند که بیشتر پرونده ها در حوزه مالی، برداشت غیرمجاز،کلاهبرداری اینترنتی و مزاحمت اینترنتی بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات