خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه:

انتخاب باید با بصیرت و آگاهی باشد

استاد حوزه علمیه با اشاره به انتخابات پیش روی و با بیان اینکه انتخاب باید با بصیرت و آگاهی باشد، گفت: انتخابات به این دلیل اهمیت دارد که نه تنها سرنوشت فردی بلکه سرنوشت یک جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

انتخاب باید با بصیرت و آگاهی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، عیوضی در نشست بصیرتی پایگاه زینبیه شهرستان بهار در حسینیه شهیدان ضرابی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: هرعملی که انجام می‌دهیم چه خوب و چه بد در محضر خدا محاسبه می‌شود و اگر این اعمال ما به صورت خالص و فقط برای رضای خدا باشد پاداش اخروی دارد.

وی افزود: محاسبه اعمال روزانه یکی از راه‌هایی است که انسان می‌تواند عیار خود را بسنجد و برای سنگین شدن  کفه خوبی‌ها سعی کنیم، تا می‌توانیم محاسبه‌گر باشیم نه در مادیات دنیا بلکه در محاسبه اعمال خود محاسبه‌گر باشیم به بیان دیگر به حساب خود برسیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت خلوص نیت گفت: اخلاص در عمل از ویژگی‌های بارز سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود و همین امر راز ماندگاری این شهید والامقام در دل‌ها شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی و با بیان اینکه انتخاب باید با بصیرت و آگاهی باشد، گفت: انتخابات به این دلیل اهمیت دارد که نه تنها سرنوشت فردی بلکه سرنوشت یک جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از این انتخاب ما در نزد خدا بازخواست می‌شود که آیا با آگاهی این انتخاب را داشته‌ایم بنابراین باید با آگاهی و تحقیق در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات