امام خمینی (ره) فاتح قلب ها بود

جانشین فرماندهی سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: امام خمینی(ره) فاتح قلب ها بود.
کد خبر: ۹۲۱۳۷۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار سجاد شیخیانی جانشین فرماندهی سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان در مراسم جشن انقلاب در جمع فرهنگیان شهرستان عسلویه با تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی، استقلال طلبی و استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان داد.


وی اضافه کرد: امروز می‌خواهیم یاد و خاطره بزرگ مردی را گرامی بداریم که نه زَر داشت نه زور و نه سلاح، ولی زَر و زورش توکل به خدا، سلاحش ایمان و قدرتش برگرفته از نیت پاکش بود که از درگاه خداوند متعال سرچشمه می‌گرفت و با اراده پولادین، استوار و ثابت قدم در مقابل ظلم ایستاد، ۱۵ سال تبعید در کشور‌های مختلف را تحمل کرد.


شیخیانی گفت: یک لحضه از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرد و پس از سال‌ها مبارزه و تبعید توانست انقلاب اسلامی ایران را با یاری مردم به پیروزی برساند.

وی تصریح کرد: ما این تفکر را جشن می‌گیریم، تفکری که به ما ایده آزاد اندیشی داد و آموخت که در مقابل ظلم و بی عدالتی مقاومت کنیم و باید این را بخاطر داشته باشیم که مردان بزرگی خون خود را تقدیم کردند تا این تفکر، امروز در جامعه نهادینه شود.


 جانشین فرماندهی سپاه عسلویه در ادامه گفت: امام خمینی (ره) کشوری را فتح نکرد بلکه قلب‌ها را فتح کرده بود و توانست پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در قلب‌ها جای دهد.

شیخیانی اظهار داشت: شخصی که با شخصیت کاریزماتیک خود تمامی ابر قدرت‌های جهان را به زانو درآوردوهمه ما باید در تفکر، فکر، ثابت قدمی و خدایی بودن، امام خمینی (ره) را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.


 وی افزود: انقلاب اسلامی برای ما عزت، آزادی، استقلال و اعتماد به نفس را به ارمغان آورد و به برکت این انقلاب، در حال حاضر هیچ قدرتی نمی‌تواند در مسائل داخلی و خارجی کشورمان مداخله کند و این افتخار بزرگی است.


وی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی در حال پیشرفت است و خدمات لازم برای آحاد مردم را فراهم می‌نماید که جهان استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، به طریق و انهار مختلف، در حال مانع تراشی برای نظام و ملت ایران هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات