خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد

استقامت، استمرار و اندیشه انقلابی لازمه تحقق آرمان‌ها انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما اگر بخواهیم آرمان‌ها انقلاب که آرمان‌ها الهی است تحقق یابد، باید استقامت، استمرار و اندیشه انقلابی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۵۱۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

استقامت، استمرار و اندیشه انقلابی لازمه تحقق آرمان‌ها انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی در نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی که با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولین و پیشکسوتان انقلابی در تالار معلم برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب زحمات شما را می‌بینیم و این ثمره شیرینی که ما امروز در دنیا می‌بینیم مدیون زحمات شما است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی یک حرکت مستمر است، افزود: امروز بعد از ۴۰ سال همچنان در عرصه انقلاب هستید و این انقلاب تمام شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شما انقلابیون زندان‌ها و سختی‌ها را به خاطر آرمان‌های انقلاب تحمل کردید، ابراز داشت: انقلاب معاصر ما و تجربیات آن و احیاء سنگر انقلابی به استمرار و استقامت انقلابی نیاز دارد.

وی ابراز داشت: ملتی که انقلابی فکر می‌کند و انقلابی شروع کرده انقلابی می‌ماند و از مشکلات و تحریم‌ها حزن و غصه ندارد.

شعبانی موثقی افزود: ما اگر بخواهیم آرمان‌ها انقلاب که آرمان‌ها الهی است تحقق یابد، باید استقامت، استمرار و اندیشه انقلابی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید این پرچم و علم هدایت که توسط ملت بزرگ ایران برخاسته شده به دست صاحب اصلی آن برسانیم، عنوان کرد: ما باید نشان دهیم که تفکر انقلابی زنده است و پشتیبان این نظام و انقلاب خداوند است و ذخیره‌های ما امثال شهید «سلیمانی» هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار