خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی رویدادی بزرگ در جهان است که همه مردم در آن شرکت داشتند، گفت: جوهره ملت ایران انقلابی است و منتظر تحقق ظهور و برچیدن ظلم هستیم.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

جوهره ملت ایران انقلابی است/ همدان شهر اولین‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقامحمدی در نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه شهید بهشتی کسی بود که برای نخستین بار انتقال تجربیات را انجام داد، اظهار کرد: با ایجاد «خانه انقلاب» در بیت آیت الله مدنی این برنامه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب کار فردی نبود بلکه باید افرادی باشند که اصل و جوهر آن باهم باشد، گفت: هر کس به اندازه خود در پیروزی انقلاب اسلامی کمک می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی گفت: باید نقش روحانیت با واقعیت منعکس شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله آخوندملاعلی معصومی همدانی و آیت الله مدنی سهم زیادی در انقلاب داشتند و حمایت‌های زیادی از جوانان کردند، ابراز داشت: وعاظ و منبری‌های شهر کمک کردند و مداحان بسیاری در این کار تأثیر داشتند.

آقامحمدی با بیان اینکه این کار برای انقلاب شروعی پرشور است، افزود: این اتفاق بی نظیر و غیرقابل تصوری است که در ملت ایران ایجاد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رویدادی بزرگ در جهان است که همه مردم در آن شرکت داشتند، گفت: جوهره ملت ایران انقلابی است و منتظر تحقق ظهور و برچیدن ظلم هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کار دکتر مؤمن نویسنده کتاب خیزش دانش‌آموزی کاری بسیار ارزنده است، افزود: این کار کاملاً مستند و اصولی است و انواع و اقسام وقایع در این کتاب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان شهر اولین‌ها است، ابراز داشت: از جمله، سرداران دفاع از حریم ولایت و مدافعین حرم؛ سردار شهید «همدانی» از این استان است و در جنگ تحمیلی اولین پرواز هوایی از همدان انجام شد.

آقامحمدی اضافه کرد: در روز ۱۳ آبان، اولین است و در برهم زدن انسجام حکومت، مباشرکاشانی تنها کسی است که توانست موجی ایجاد کند و در حمایت از امام(ره) باز اولین است.

وی با بیان اینکه این افتخار را باید ثبت کنیم، تصریح کرد: مردمی که چنین جوهره‌ای دارند توقع از آنها بیشتر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اولین پایگاه مردمی پایگاه شهید شکری‌پور، اولین هیئت رزمندگان، اولین زن مبارز با دخترش در زندان مرحومه خانم دباغ، اولین کار نمایشی(نمایش جرقه و بهلول انقلابی) در همدان است و این ویژگی‌ها نشان می‌دهد یک سرمایه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: نسل قدیم و جوانان آن روز یک نسل انقلاب را ایجاد کردند و انقلاب سامان داده شد، جنگ اداره شد و آماده تقدیم است، امروز همه جوانان انقلابی باید یک جلسه قرآن در منزل داشته باشند و این پرچم اسلام نباید کم شود ما باید جلسات قرآنی را اضافه کنیم.

آقامحمدی گفت: هرچقدر امروز دعای ندبه موج دارد مربوط به آیت الله مدنی است اگر می‌خواهیم راه انقلاب را برویم باید توقع خیلی ساده باشد و راه دوم این است که هیئت امنای مساجد شویم و بیکار نمانیم و خودمان به خودمان حکم دهیم چراکه در زمان انقلاب کسی حکم نمی‌کرد حکم، حکم خدایی بود.

 وی با بیان اینکه امروز نابودی آمریکا ساده‌تر از براندازی شاه است، ابراز داشت: این اغراق و احساسات نیست چراکه آمریکا هوشیاری ندارد و مست است و فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی به هدفش می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نسل جوان ما باید مبارزه یاد بگیرد و باسواد شود، باید دنیا را رها کرد و برای مردم زندگی و رفاه درست کند این نسل باید بیاید و به سرانجام برساند و این کاری است که همه ما با آن آشنا هستیم این راه و میدان را باید به آنها بسپاریم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهید «دیباج»، شهید «همدانی» و شهید «سلیمانی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات