خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهادت «سلیمانی» موجب انسجام و یکپارچگی ملت ایران شد/ شهید «سلیمانی» الگوی راه مقاومت در دنیا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، این شخصیت مردمی و رزمنده بدون مرز که بر دل‌ها حکومت می‌کند موجب انسجام و یکپارچگی ملت ایران شد، گفت: امروز شهید «سلیمانی» نه فقط در ایران بلکه در همه کشورهای منطقه و در دنیا الگوی راه مقاومت است.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

شهادت «حاج قاسم سلیمانی» موجب انسجام و یکپارچگی ملت ایران شد/ شهید «سلیمانی» الگوی راه مقاومت در دنیا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عزت اله ضرغامی در راهپیمایی 22 بهمن در اجتماع بزرگ مردم همدان در میدان امام (ره) اظهار داشت: سلام خدا برشما مردم فداکار، باایمان و شهیدپرور همدان که با این وضعیت جوی به خیابان آمدید و همچنان به انقلاب و راه شهدا وفادار هستید.

وی با بیان اینکه انقلاب چیزی نیست که دشمن تبلیغ کند و بگوید مردم دارند از انقلاب ناامید می‌شوند و راه خود را جدا می‌کنند، افزود: اشتباه دشمنان این است که فکر می‌کنند بین مردم، انقلاب و مسئولین فاصله وجود دارد.

عضو شورای عالی فضای مجازی ابراز داشت: مالک اصلی انقلاب مردم هستند بنابراین اگر روزی مسئولی درست کار نکرد باز مردم او را کنار می‌گذارند و فرد دیگری را انتخاب می‌کنند تا انقلاب را حفظ کند چراکه انقلاب ازآن مردم است بنابراین نه کسی ناامید می‌شود و نه کسی مسیرش را جدا می‌کند.

وی با بیان اینکه  ترامپ با تهدید و ادعا کرد ما ۵۲ نقطه فرهنگی شما را شناسایی کردیم و حمله خواهیم کرد، گفت: ترامپ اینقدر نادان است که نمی‌داند محل فرهنگی متعلق به تمدن یک کشور و متعلق به تمدن جهانی است.

ضرغامی ابراز داشت: امروز دشمن فهمیده که ملت ایران متحد است، به ویژه بعد از شهادت سردار «سلیمانی» و تشییع جنازه تاریخی ۲۵ میلیونی در تهران و چند شهر بزرگ که در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، این شخصیت مردمی و رزمنده بدون مرز که بر دل‌ها حکومت می‌کند موجب انسجام و یکپارچگی ملت ایران شد، افزود:  اگر سال‌های گذشته شخصیت‌هایی مثل چه‌گوارا الگوی جوانان انقلابی در سراسر جهان به ویژه آمریکای لاتین بودند امروز دیگر از «حاج قاسم سلیمانی» بزرگ‌تر و عظیم‌تر کسی را نمی‌شناسند؛ نه فقط در ایران بلکه در همه کشورهای منطقه و جهان الگو است و در هرجای دنیا می‌بینیم که تصویر «حاج قاسم سلیمانی» را بلند می‌کنند که این شهید راه مقاومت است.

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: اگر سیاست بردبرد، یک سیاست درستی باشد آن سیاستی است که امثال «حاج قاسم سلیمانی» آن را به ارمغان آورده است و طرف برد این ملت حفظ امنیت این ملت و ارمغان صلح برای مردم است چراکه اگر ملت قدرتمند نباشد صلحی در کار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر رهبری، نیروهای فداکار ما و اگر کسی مثل «حاج قاسم سلیمانی» نبود بدون تردید کشور ایران در آتش جنگ و ناامنی می‌سوخت؛ این صلح را رزمندگان ما، رهبری ما و انقلابیون ما هدیه می‌کنند.

ضرغامی تصریح کرد: امروز این وحدت عظیم را در ملت به خاطر «حاج قاسم» دیدیم که از هر گروه، حزب، گرایشی و هر سلیقه‌ای با هر ظاهری، زن و مرد در خیابان‌ها آمدند، اشک ریختند و به این سردار بزرگ ایرانی افتخار کردند که نام ایران را بیش از همیشه در تاریخ سربلند کرد و به خاطر عشق او به اسلام و انقلاب و همانطور که رهبری فرمودند «یک چهره واقعی انقلابی»، همه مردم آمدند.

وی با اشاره به اینکه یک حقیقت برای این مردم و آمریکایی‌ها روشن شد که این انقلاب متعلق به همه است، گفت: وقتی این جمعیت میلیونی و بی‌نظیر  تاریخی برای «حاج قاسم سلیمانی» جمع می‌شوند آن شعارهای دشمن رنگ می‌بازند و آرمان‌های این کشور پررنگ می‌شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی در توصیه به همه مردم ابراز داشت: این وحدت، اتحاد و این وفاق ملی نعمت بزرگی است که پروردگار در اختیار ما قرار داده است، انقلاب انحصاری نیست، متعلق به افراد خاص نیست، انقلاب متعلق به همه مردم است و عشق به نظام و رهبری کپی رایت ندارد که بعضی خیال کنند مالک مطلق آن هستند؛ همه این مردم عاشق نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به انتخابات و تأکید رهبر معظم انقلاب ابراز داست: رهبری فرمودند پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و حتی اگر با من مخالف هستید و مرا قبول ندارید کشور و میهن خود را که دوست دارید برای سربلندی میهن پای صندوق رأی بیایید تا کشور سربلند بماند.

ضرغامی افزود:  روح «حاج قاسم سلیمانی» ناظر است و شما مردم را می‌بیند که امروز در صحنه آمدید و همزمان با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب که هر سال دشمنان می‌گویند انقلاب، سال بعد را نمی‌بیند به کوری چشم آنها، امروز در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب مردم همدان در این هوای سرد جمع شدید و با صدای بلند به همه دنیا می‌گویید و جمعه هفته آینده هم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوید و مشت مستحکم‌تری بر دهان یاوه‌گویان خواهید زد.

وی عنوان کرد: شما مردم با هر رأی به هرکس که می‌خواهد باشد و داخل صندوق می‌اندازید انقلاب خود و راه شهدا را مستحکم‌تر خواهید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات