خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی استان همدان گفت: «حاج قاسم» برای همیشه تاریخ مکتب و گفتمان مقاومت را در این کشور بیمه کرد.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

«حاج قاسم» برای همیشه تاریخ مکتب و گفتمان مقاومت را بیمه کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید سیاح در اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت و سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تیپ انصارالحسین(ع) اظهار داشت: «حاج قاسم» برای همیشه تاریخ مکتب و گفتمان مقاومت را در این کشور بیمه کرد.

وی ادامه داد: از برکات خون این شهید بیداری و جوشش بیشتر جبهه مقاومت بخصوص ملت فلسطین بود که به طور قطع این ملت اجازه نخواهند داد طرح‌های استکبار بهه ویژه معامله قرن در این منطقه شکل بگیرد.

این کارشناس سیاسی استان همدان با اشاره به تلاش‌ها برای انحراف شخصیتی این شهید والامقام گفت: کسانی که از خون این سردار شهید بخواهند درس مذاکره استخراج و به جامعه تزریق کنند خائن هستند.

وی در موضوع انتخابات پیشه‌روی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ویژگی‌هایی که رهبر انقلاب برای نامزد و نماینده اصلح تعیین کرده‌اند نیاز امروز کشور است.

سیاح گفت: مجلس آینده باید ترکیبی از نمایندگانی باشد که گفتمان مقاومت در برابر استکبار را دنبال کنند و مجلس آینده به حول و قوه الهی مجلس استقامت در برابر دشمن و خدمت به کشور خواهد بود نه مجلس معامله و سازش.

وی تبعیت از دشمن را از عوامل خواری و خسارت محض دانست و گفت: مردم نمایندگانی از جنس «حاج قاسم» به مجلس بفرستند که با قدرت از عزت و شرافت ملت و کشور پاسداری می‌کرد.

این کارشناس سیاسی استان همدان همچنین توجه به گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر شاخصه‌های مهم برای مجلس انقلابی آینده برشمرد و گفت: مجلس یازدهم باید این بیانیه مهم را نقشه راه خود و کشور برای رسیدن به سعادت و تکامل و رفع مشکلات کشور بداند.

در این برنامه همچنین از نماهنگ «مکتب حاج قاسم» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات