خبرهای داغ:
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان:
معاون واحد برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: مداحان دانش‌آموز عضو هیات‌های انصارالمهدی(ع) همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۹۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳

مداحان دانش‌آموز همدانی به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوندمحمدصالح زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مداحان دانش‌آموز عضو هیات‌های انصارالمهدی(ع) همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند شد.

وی افزود: روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه هم‌زمان با بیستم جمادی‌الثانی و ولادت حضرت صدیقه طاهره(س)، صدها تن از مداحان، ذاکران، شاعران آیینی و فعالان هیأت‌های مذهبی به سنت سه دهه گذشته به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و میلاد فرخنده حضرت صدیقه(س) را به ایشان تبریک می‌گویند.

معاون واحد برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان با بیان اینکه در این جمع نوجوانان و جوانانی از هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) همدان حضور خواهند داشت، گفت: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته جمعی از مادحین و خادمین فعال در هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

وی خاطر نشان کرد: هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) در صدها مدرسه پسرانه و دخترانه در سطح استان در حال برگزاری است و هر هفته نیز دانش‌آموزان هیئت هفتگی شهری خود را نیز برگزار می‌کنند و در ایام محرم، فاطمیه و مناسبت‌های ویژه نیز برنامه‌های جذابی دارند.

زارعی در پایان گفت: مشخصه ویژه هیات‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) این است که این تشکیلات با محوریت خود دانش‌آموزان فعالیت می‌کند و خود دانش‌آموزان متولی اجرای تمامی برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات