چه جوان‌هایی که شهید شدند و چه صدها جوان دیگر و آنهایی که سالهای مبارزه علیه رژیم بعث را در دانشگاه با هم سپری کردیم از رفقاي هم رزمم، اساتید بزرگوارم...
کد خبر: ۹۲۱۸۱۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرگزاری وصیت‌نامه شهید ابومهدی المهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق که چهل روز پیش به همراه حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید منتشر شد.

توصیه به ادامه راه جهاد و اطاعت از ولی فقیه/ما برای طلب اصلاح و نابودی تروریسم قیام کرده ایم

 

بنابر این گزارش، در این وصیتنامه آمده است:وصيت می كنم همه برادران و خواهرانم که هم‌اکنون صدایم را می‌ شنوند که مرا بعد از مرگم حلال کنند و آنچه را برای خانواده ام دارم. درخواست توفیق الهی و هدایت و پایداری و حسن عاقبت برای همسر و دخترانم را از خداوند متعال خواستارم و همچنین پایداری و صبر و استقامت در راه جهاد في سبیل الله را برای برادران و فرزندان رزمنده ام که سالهای جهاد عمرم را با آنها سپری کردم؛ آن هایی که زیباترین حماسه جهاد در راه حق علیه باطل را ثبت کرده اند.
و از خداوند متعال خواستارم که مرا با ایشان محشور گرداند؛ چه جوان‌هایی که شهید شدند و چه صدها جوان دیگر و آنهایی که سالهای مبارزه علیه رژیم بعث را در دانشگاه با هم سپری کردیم از رفقاي هم رزمم، اساتید بزرگوارم، استاد سعید واستاد آیت الله محمد باقر صدر و نیز همراهانم در مسیر جهاد و هجرت به کویت و ایران و عراق و جوانهای بدر که در راه ایمان و شهادت از ما سبقت گرفتند و نیز جوانهای مقاومت اسلامی که بعد از فروپاشی نظام بعث رو در روی اشغالگران آمریکایی ایستادند و مبارزه کردند و جوانهای حشد الشعبی در حال حاضر و تمامی نیروهای مقاومت که برای تمامی آنها پایداری و استقامت و آگاهی دینی از خداوند خواستارم و آنها را به جهاد همراه با تفقه در دین و تفقه در احکام جهاد وچگونگی برخورد با اهل وعیال و کوشش در حفظ حق الناس سفارش می نمایم؛ که هدف اصلی ما جلب رضای پروردگار و خدمت به مردم اعم از شیعی و سنی و مسیحی و ایزدی با تمام اصنافشان می باشد.
که ما برای ظلم به پا نخواستیم و همانا برای طلب اصلاح و نابودی تروریسم قیام کرده ایم تا کشور عراق در امنیت کامل به سر کند.
خون هایمان و تمامی خون هایی که ریخته شده برای رضای خدا و اقامت عدل و گسترش امنیت و سلامت سراسر عراق و رفع ظلم از مظلومین و استقرار عراق و خاورمیانه می باشد.
و برای همگی پایداری و ادامه راه جهاد و روحیه مجاهدت و اطاعت از ولی فقیه و اهمیت به شیعیان جهان و نصرت مظلومان و هدایت را خواستارم.
والسلام علیکم و رحمة الله
ابومهدی المهندس

ارسال نظرات