خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انتخاب اصلح و تشکیل مجلس قوی و کارآمد را دارای اهمیت و نیاز اساسی امروز کشور دانست و گفت: کشور نیاز دارد تا به وسیله یک مجلس پرکار و وموقع شناس مشکلات را به حداقل برساند.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

انتخاب اصلح و تشکیل مجلس قوی و کارآمد نیاز اساسی امروز کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع کارکنان و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان با گرامیداشت ایام سالگرد انقلاب اسلامی ایران به فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: هر چه انقلاب اسلامی جلوتر می‌رود توطئه‌های دشمنان پیچیده‌تر می‌شود اما نظام اسلامی قوی و مستحکم به پیش می‌رود.

وی افزود: برپایی حکومت اسلامی، آرزوی همه مجاهدان و مبارزان علیه ظلم و طاغوت در طول تاریخ اسلام بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: هرکس در هر کجای این کشور عزیز در هر شغل و منصبی مشغول باشد کار و رسالت او در راستای امنیت و پیشرفت اسلام است و باید آن را غنیمت بشمارد.

وی ترویج صفات اخلاقی و امر به معروف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حائز اهمیت بسیار بالا دانست و گفت: اگر «حاج قاسم»، «حاج قاسم» شد به خاطر مراقبت از خود و تذکر خوبی‌ها به خود و دیگران بود.

سردار مجیدی در زمینه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور حداکثری در این دوره از انتخابات بسیار اهمیت دارد چراکه دشمن نقاط ضعف و مشکلات را به نظام نسبت داده و به دنبال دلسردی و ناامیدسازی و جداسازی بین مردم و نظام است.

وی افزود: مردم ما نشان داده‌اند که هر جا نظام نیازمند حضور آنها بوده به بهترین صورت ممکن مشارکت خود را ثابت کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انتخاب اصلح و تشکیل مجلس قوی و کارآمد را نیز دارای اهمیت و نیاز اساسی امروز کشور دانست و گفت: متاسفانه مجلس فعلی، مجلس مورد انتظار رهبری و مردم نبود و کشور نیاز دارد تا به وسیله یک مجلس پرکار و وموقع شناس مشکلات را به حداقل برساند.

وی همچنین مهمترین معیارهای انتخاب اصلح را رجوع به فرمایشات و رهنمودهای رهبری دانست و تصریح کرد: این معیارها را در نظر بگیرید و به مردم معرفی کنید تا خانه ملت در اختیار شایستگان آن قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات